Hallo,
Mijn ouders hebben begin dit jaar als cadeau mijn abonnement afgesloten, maar via hun emailadres, waar al meerdere nummers/abonnementen opstonden. Nu heb ik dus nooit geactiveerd en ze zien mijn nummer er ook niet tussen staan, maar ik krijg wel data en sms/belminuten en er wordt gewoon betaald. Ik heb alleen geen correcte inzage in wat ik doe. Ik zou dit graag wel krijgen, of mogelijk op mijn eigen emailadres, enig idee hoe ik dit kan doen? Als ik een nieuwe activatiemail probeer te sturen kregen ze volgensmij een mail om het wachtwoord te veranderen wat ik niet wil.
Alvast bedankt
beantwoord
Kan niet inloggen, nummer niet zichtbaar/geactiveerd
Beste antwoord door pipodeclown
Tele2 kan jou niet zomaar toegang geven tot Mijn Tele2 waarin een abonnement van je ouders staat. Je ouders dienen Mijn Tele2 te activeren op hun/het abonnement, zodat zij inzicht hebben en wijzigingen kunnen doorvoeren. Vervolgens kun jij je ouders vragen of zij de app op je telefoon willen installeren, waardoor je inzicht hebt in je verbruik. Je ouders blijven dan wel verantwoordelijk voor de acties die jij in de app kan doen (zoals extra bundels bestellen).
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.