Beste Tele2 medewerker(ster),
Gisteren heb ik een abonnement afgesloten voor mijn zoon, welke binnenkort dan ook geactiveerd zal gaan worden.
Nu is het zo dat ik de aanvraag via mijn e-mail adres heb afgehandeld (zoon is minderjarig, vandaar). Echter het probleem wat zich nu voordoet is dat bij het activeren van MijnTele2 dit geschiedt via een het email-adres waarmee je de aanvraag heb afgehandeld. Alleen het probleem hierbij is dat mijn email-adres al wordt gebruikt voor mijn eigen account bij Tele2.
Hoe kan ik voor mijn zoon (telefoon nummer "privégegevens weggehaald", activatie datum simkaart 25 juli om 11:30 uur) nu een MijnTele2 account aanmaken?
Met vriendelijke groet,
Roy Gerritzen
Bladzijde 1 / 1
Niet handig om op een openbaar forum het telefoonnummer van je zoon te vermelden. Of heeft hij graag aanspraak?
Nee, dat kan maar tot één uur na plaatsing. Maar als er een moderator langs komt zal hij/zij het nummer wel weghalen.
Bijdehandje haha!!
Hoi RoyGerritzen
Welkom op het forum van Tele2,
Allereerst heb ik het telefoonnummer weggehaald,
Dit is wel een probleem, we kunnen een account niet splitsen helaas.
Er is geen oplossing voor helaas op dit moment.. We zijn wel bezig om dit mogelijk te gaan maken,
Helaas weet ik niet per wanneer.
fijne dag,
Arjan
Welkom op het forum van Tele2,
Allereerst heb ik het telefoonnummer weggehaald,
Dit is wel een probleem, we kunnen een account niet splitsen helaas.
Er is geen oplossing voor helaas op dit moment.. We zijn wel bezig om dit mogelijk te gaan maken,
Helaas weet ik niet per wanneer.
fijne dag,
Arjan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.