Skip to main content
beantwoord

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.


yigit
Sinds begin deze maand ben ik overgestapt op tele2. Ik heb nog geen inzage in mijn verbruik online. Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door eric

Bel maandag eens de klantenservice, die kunnen e.e.a. nakijken en opnieuw een activatielink sturen.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2018
Bel maandag eens de klantenservice, die kunnen e.e.a. nakijken en opnieuw een activatielink sturen.

Arjan van Tele2
Hoi yigit

Welkom op het forum van Tele2,

Heb je al gebeld met de klantenservice? en zo ja.. is het probleem opgelost?

Fijne dag,

Arjan