Hallo!
Waarom moet ik telkens inloggen als ik de app wil gebruiken? Super onhandig en kost veel tijd.
Groetjes,
Lieke
Bladzijde 1 / 1
Als het goed is is dat met de laatste versie opgelost voor Android en iOS.
Hmmm ik heb de nieuwste update voor IOS, maar nog steeds geeft hij die probleem op mijn iphone 6...
Heb je ook de laatste update van de Mijn Tele2 app? Die zou sinds gisteren gefixed moeten zijn.
Jaaa
Hoi Lieke5,
Welkom op hte forum van Tele2,
Betekent je uitbundige Jaaa, dat de app nu werkt of dat je de laatste versie hebt geïnstalleerd?
Fijne dag,
Arjan
Welkom op hte forum van Tele2,
Betekent je uitbundige Jaaa, dat de app nu werkt of dat je de laatste versie hebt geïnstalleerd?
Fijne dag,
Arjan
Dat ik de laatste versie heb!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.