Skip to main content
Antwoord

Inloggen app

  • April 12, 2018
  • 6 reacties
  • 177 x bekeken

Lieke5
Hallo!

Waarom moet ik telkens inloggen als ik de app wil gebruiken? Super onhandig en kost veel tijd.

Groetjes,

Lieke

Beste antwoord door Rena Chan

Heb je ook de laatste update van de Mijn Tele2 app? Die zou sinds gisteren gefixed moeten zijn.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • April 12, 2018
Als het goed is is dat met de laatste versie opgelost voor Android en iOS.

Lieke5
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • April 12, 2018
Hmmm ik heb de nieuwste update voor IOS, maar nog steeds geeft hij die probleem op mijn iphone 6...

Rena Chan
  • Forum Specialist
  • Antwoord
  • April 12, 2018
Heb je ook de laatste update van de Mijn Tele2 app? Die zou sinds gisteren gefixed moeten zijn.

Lieke5
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • April 12, 2018
Jaaa

Arjan van Tele2
Hoi Lieke5,

Welkom op hte forum van Tele2,

Betekent je uitbundige Jaaa, dat de app nu werkt of dat je de laatste versie hebt geïnstalleerd?

Fijne dag,

Arjan

Lieke5
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • April 13, 2018
Dat ik de laatste versie heb!