beantwoord

MijnTele2

  • 24 April 2018
  • 3 reacties
  • 221 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb 25 maart een nieuwe telefoon in combinatie met een Tele2 abonnement besteld. Kreeg toen al een mailtje over het aanmaken/activeren van een MijnTele2 account. Helaas werkt dit niet, bij alles wat ik doe (activeren, aanvragen wachtwoord/e-mailadres) komt er in beeld: "Sorry er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer". Sinds 25 maart tot nu lukt het niet en krijg ik nog steeds dezelfde melding. Mijn abonnement zou morgen 25 april in moeten gaan. Wat moet ik doen? Krijg klantenservice ook al niet te pakken via telefoon.
icon

Beste antwoord door peterlodder 24 April 2018, 15:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

@NaCi

Op dit moment is er een grote storing waardoor er meerdere systemen niet werken en de klantenservice niet goed bereikbaar is. Ik zou je adviseren om via een laptop of vaste PC je account proberen te activeren. De link die je hebt toegestuurd gekregen is 24 uur geldig dus mocht die langer geleden verstuurd zijn vraag dan via de website een nieuwe aan.

Anders zou ik vanavond het weer proberen om de klantenservice te bellen of via de virtuele assistent
@peterlodder
Dat heb ik al geprobeerd te doen. probleem deed zich ook voor op de laptop. Krijg dan ook een melding "Sorry er is iets misgegaan". Maar toch bedankt!
Reputatie 6
Hoi NaCi,

Wil je het vandaag nog eens proberen?
En me laten weten of het nu wel werkt?

Greotjes,

Arjan