Ik probeer mijn vaste telefonie abonnement te wijzigen, daarvoor moet ik inloggen. Gebruikersnaam blijkt nog niet bekend, maar ook postcode + huisnummer is onbekend. Ik krijg daar wel altijd de factuur netjes naar toe gestuurd.
Ik heb nu wel een account kunnen maken voor dit forum. Is dat ook meteen voor "MijnTele2"?
De assistent kwam er niet uit.
Bladzijde 1 / 1
Hi JanenA3,
Ik heb even voor je gekeken, maar je hebt nog een oud abonnement waarin je geen mijnTele2 account hebt en helaas kunnen er ook geen abonnementswijzigingen worden doorgevoerd.
Groetjes,
Patrick van Tele2
Ik heb even voor je gekeken, maar je hebt nog een oud abonnement waarin je geen mijnTele2 account hebt en helaas kunnen er ook geen abonnementswijzigingen worden doorgevoerd.
Groetjes,
Patrick van Tele2
Dank Patrick,
Dan moet ik eerst het abonnement vernieuwen of zo?
En dat kan dan natuurlijk weer niet online, want ik kan niet inloggen.
Dan moet ik eerst het abonnement vernieuwen of zo?
En dat kan dan natuurlijk weer niet online, want ik kan niet inloggen.
Überhaupt niet mogelijk, enige wat we kunnen is de analoge telefonie omzetten tot een internet abonnement met vaste telefonie! Dit kan via de klantenservice :D
Patrick van Tele2
Patrick van Tele2
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.