Skip to main content
beantwoord

Tele 2 app en abonnement

  • 19 april 2018
  • 3 reacties
  • 180 x bekeken

Hallo,
Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie maar in de app kan ik mijn verbruik niet zien maar alleen maar uitlegfilmpjes. Ook staat er dat ik geen abonnement heb en geen factuur hoe komt dit? Ook werkt de 4g niet altijd.
Ik wacht af op een antwoord
Mvg rianne

Beste antwoord door JeroenK van Tele2

Goedemorgen Rianne1238,

Sinds wanneer ben je actief bij ons? Kun jij mij via een privébericht je postcode + huisnummer toesturen. Ik zal dan even onderzoek doen naar deze situatie.

Alvast bedankt!
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

  • Blijvertje
  • 27 reacties
  • 19 april 2018
Ik heb precies hetzelfde

Goedemorgen Rianne1238,

Sinds wanneer ben je actief bij ons? Kun jij mij via een privébericht je postcode + huisnummer toesturen. Ik zal dan even onderzoek doen naar deze situatie.

Alvast bedankt!

Opgelost met een nieuwe e-mail link voor de online omgeving. Topic gesloten.