Ik heb een iphone 8, laatste update. Gelet op het feit dat het inloggen in app van tele2 na meer als 2 jaar nog steeds problemen geeft, mogen we wel van moedwilligheid spreken. Steeds weer naam en wachtwoord invullen ontmoedigd natuurlijk het gebruik van de app. En dat is precies wat Tele2 wil? Als je je verbruik niet controleert, kan Tele2 je lekker onaangenaam verrassen met hoge extra kosten. Fijne provider, dus. Zodra mijn contract erop zit ben ik hier weg.
Bladzijde 1 / 1
Als het goed is is het probleem van de app dat je elke keer moet inloggen opgelost. Zou je misschien de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren?
Voor je data verbruik krijg je sowieso een sms bij 80%, als de app dan nog steeds niet werkt kun je op mijn.tele2.nl gaan en een snelkoppeling op je home screen plaatsen.
Tele2 is met een nieuwe app bezig, aanmelden voor beta testing is mogelijk: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2/nieuwe-mijntele2-app/?_ga=2.182345058.455432896.1523448719-805707494.1523448719
Voor je data verbruik krijg je sowieso een sms bij 80%, als de app dan nog steeds niet werkt kun je op mijn.tele2.nl gaan en een snelkoppeling op je home screen plaatsen.
Tele2 is met een nieuwe app bezig, aanmelden voor beta testing is mogelijk: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2/nieuwe-mijntele2-app/?_ga=2.182345058.455432896.1523448719-805707494.1523448719
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.