Tot voor kort opende de app automatisch als ik er op klikte. Nu moet ik elke keer opnieuw inloggen?
Bladzijde 1 / 1
Hi FMoegstgeest, welkom op ons forum!
Ik wil daar graag even naar laten kijken. Heb je nog wat aanvullende info voor me?
-Welk besturingssysteem draait er op je telefoon en welke versie is dit?
-Welke versie van de app staat er op je telefoon? Weet je zeker dat dit de nieuwste is?
-Zou je je klantnummer en je 06-nummer kunnen toevoegen aan je profiel?
Alvast bedankt 😃
Ik wil daar graag even naar laten kijken. Heb je nog wat aanvullende info voor me?
-Welk besturingssysteem draait er op je telefoon en welke versie is dit?
-Welke versie van de app staat er op je telefoon? Weet je zeker dat dit de nieuwste is?
-Zou je je klantnummer en je 06-nummer kunnen toevoegen aan je profiel?
Alvast bedankt 😃
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Pas sinds kort bij Tele2 en moet iedere keer opnieuw inloggen als ik de MijnTele2 app open.
Ik vind dat onhandig, kan dat ook anders?
Ik heb hetzelfde probleem. Pas sinds kort bij Tele2 en moet iedere keer opnieuw inloggen als ik de MijnTele2 app open.
Ik vind dat onhandig, kan dat ook anders?
Hier hetzelfde probleem. Nieuwste versie van iOS (11.2.6 op iPhone X.). Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft aanwezig.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een iphone 7 met ios 11.2.6
Hier ook hetzelfde probleem, ios 11.2.6 iPhone 6s Plus.
Heel irritant. En als ik ingelogd ben vaak een rode balk dat er een technische storing is.
Heel irritant. En als ik ingelogd ben vaak een rode balk dat er een technische storing is.
Hallo allemaal,
Ook ik heb dit probleem. We zijn ermee bezig en hopen snel een oplossing te hebben. Zodra er een oplossing is zullen we dit kenbaar maken.
Tineke
Ook ik heb dit probleem. We zijn ermee bezig en hopen snel een oplossing te hebben. Zodra er een oplossing is zullen we dit kenbaar maken.
Tineke
Hallo. Al wat meer bekend? Laatste post is van 9 dagen geleden. Is een vervelend probleem
@tjeuke20 Voor zover bekend zijn de problemen voor gebruikers met android opgelost maar iOS gebruikers kunnen hier nog last van hebben.
We hebben helaas nog geen contrete fiksdatum.
We hebben helaas nog geen contrete fiksdatum.
Voor IOS nog steeds niet opgelost....erg vervelend dit!
Er is vanochtend een update doorgevoerd die het probleem op moet lossen.
Ik verwacht dat je nog eenmaal gevraagd zal worden om in te loggen en dat je gegevens dan weer (de gebruikelijke) 30 dagen opgeslagen worden.
Ik verwacht dat je nog eenmaal gevraagd zal worden om in te loggen en dat je gegevens dan weer (de gebruikelijke) 30 dagen opgeslagen worden.
Helaas......werkt nog niet...
Het werkt idd nog steeds niet.
Helaas lijkt dat het geval te zijn 😞 terug naar de tekentafel!
Ik raad jullie aan dit topic in de gaten te houden: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-mijntele2-app-70423.
Dat topic gaat over het probleem in kwestie en je zal daar ook het snelst de updates krijgen.
Ik raad jullie aan dit topic in de gaten te houden: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-mijntele2-app-70423.
Dat topic gaat over het probleem in kwestie en je zal daar ook het snelst de updates krijgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.