De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over wifi
Recent actief
de wifi valt steets om 12 uur snachts er uit en sochtens om 6 uur gaat ie er weer in wat moet ik doen??
Na lang ellende met de ZTE heb ik de wifi geheel uit gezet op de ZTE en heb ik de TP-link M5 Mesh set a 3 stuks gekocht en aangesloten als access point. Wifi is nu sterk en stabiel, maar ik zag dat ik nu in het geheel 26 apparaten aan het netwerk heb hangen. Hoeveel kunnen er eigenlijk in totaal aan het netwerk hangen? Zijn dit alle DHCP IP-adressen a 253 ?
Sinds een tijd valt af en toe de Wifi uit, maar kunnen we weer opnieuw inloggen. Maar sinds 3 dagen geeft hij storingen, dat we geen contact meer met de Wifi (2,4g of 5G) kunnen maken.Heb met een kabeltje ingelogd op de router (zte) en wachtwoord gewijzigd.Maar ook dat hielp maar ten dele.Gister was de situatie dat alle iphones, ipad´s en android telefoons wel wifi connectie hadden, En na een paar keer resetten van de router deed werklaptop van mijn vrouw het wel weer. Maar de thuis laptop niet. Dus ik dacht dat het daar aan lag. Heb de wifi van de laptop drivers vernieuwd, hielp niets. Maar kon wel verbinding maken met wifi van de buren. Dus daar ligt het niet aan.Gisteravond laat, lag de boel er weer helemaal uit en kon niets verbinding maken. Dit is: er is wel een wifisignaal te zien (2.4g en 5G band), maar geen verbinding mee te maken. Behalve na een reset van router.Vanmorgen lag alles er weer uit. Na paar keer opstarten deed de thuis laptop het wel, maar de wifi van de mobieltjes
Ik heb op het moment geen wifi, half uur geleden was deze ineens wegAlle lampjes branden maar de middelste met het aardbolletje is rood. Ik heb de stekker er al uitgehaald. En er uiteraard weer ingedaan.
Sinds 4 weken hebben wij geen internet en wifi. Elke dag worden wij een soort van aan het lijntje gehoudenApparatuur is al 2 keer vervangen, monteurs komen langs en weten het ook niet.Tele2 geeft KPN de schuld en KPN legt het weer bij Tele2 neer.Onze Coax lijn is dood en niemand weet hoe het verder moet.Wij maken kosten met onze mobiel om steeds contacten te leggen. en schieten hier niets mee op.Terwijl onze oudste online lessen moet volgen omdat ze op het VO zit.We zijn onbereikbaar op onze vaste telefoon. Hebben geen tv. helemaal nixWe worden van het kastje naar de muur gestuurd en krijgen steeds te horen over nog even geduld. Wij hebben nu geen geduld meer en willen het opgelost hebben en nu niet weer te horen krijgen geduld hebben, ons geduld is op
We hebben in Dordrecht geen wifi. Stekkers eruit en opnieuw opstarten helpt niet. Ook niet met paperclip in gaatje voor harde restart.
Na diverse mogelijkheden te hebben geprobeerd die het signaal van het ZTE modem niet verbeteren vraag ik of iemand een simpele oplossing weet. DMZ werkt in mijn geval niet, instellen is te ingewikkeld. Heb al meerdere mensen binnen gehad die het opgegeven hebben. Wat ze roepen, ga naar Ziggo dan werkt het gewoon. Tegenwoordig zijn er van die Apparaten die je aan je modem kunt prikken en die het signaal dan boosten. Volgens mij noemen ze het Mesh of zo. Alleen ik zoek een betaalbare oplossing (€100\150) die als ik het in een poort van het modem steek gaat functioneren als hoofd zender en ontvanger. En niet dat mijn modem ook nog steeds een eigen netwerk maakt maar alleen het signaal doorlaat. Lastig uitleggen maar goed, dat dus.
wifi valt steeds weg. Er is iets met ip-adres.er staat verbonden zonder internet.Wie kan er helpen?
In de omgeving van Oldenzaal geen internet en wifi en geen tv ook niet bij de buren en die zijn aangesloten bij KPN.
Good dayI wonder if this is the right place to ask this , I am having several internet disconnections over the past 2 months , decided to just wait a little bit because maybe it was momentary but it keeps happening, where do I need to call or someone to check my connection issues?The signal getting off entirely, with ethernet cable and wifi.
heb een smart wifi plug 10 van Alecto voor het op afstand in en uitschakelen van lampen. Het lukt me niet om deze aan te sluiten via de smart life app. De app kan geen verbinding maken met de plug. Alecto zegt dat het aan mijn wifi instelling thuis ligt en Tele2 zegt dat het apparaat niet geschikt is voor Tele2. Is het iemand wel gelukt om dit in te stellen en aan te sluiten?
Mijn wifi doet het niet en ook paar dagen heel erg traag.vandaag helemaal niet
Hallo, Sinds vorige week heb ik Tele2 vast Internet. Het modem staat centraal in de huiskamer, echter op als je een paar meter van het modem wordt het signaal aanzienlijk zwakker. Op 5 meter afstand valt de verbinding zelfs weg (iPad en/of mobiele telefoon). In andere ruimten kan geen verbinding worden gemaakt met het WiFi netwerk. De TG789bvn heeft geen zichtbare antenne. Het is mij verteld dat deze een interne antenne heeft, ik zie op het Internet afbeeldingen van een zeer kleine PCB antenne waar mijn inziens weinig van te verwachten is. Kortom, wat zijn jullie ervaringen met WiFi van de TG789bvn? Het modem van de buren (vb. ZTE H369) geeft veel sterker signaal en is zelfs aan de andere kant van de woning te ontvangen. Alvast bedankt.
Beste, Ik heb een eengezinswoning waar de wifi op de begane grond het gewoon goed doet. Op de eerste verdieping werkt de wifi nauwelijks en in de zolder doet hij het helemaal niet. Voorheen internette ik vooral beneden, maar sinds het thuiswerken ben ik ook op de eerste verdieping bezig op mijn computer. Omdat de wifi het daar niet zo goed doet, was ik genoodzaakt om een internetkabel vanuit de modem (die op de begane grond is) naar de eerste verdieping te trekken. Met de internetkabel doet het internet gewoon goed. Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om op de eerste verdieping een sterke wifi signaal te krijgen. De internetkabel die ik op de eerste verdieping heb stoort me in principe niet. Het is wel irritant dat ik met mijn laptop niet mobiel ben. De laptop kan ik bv. niet makkelijk verplaatsen naar een andere kamer omdat de internetkabel daaraan vast zit. Is het mogelijk om vanuit de internetkabel op de eerste verdieping een soort van nieuw wifi-punt te installeren?
Op mijn mobiel heb ik wel WiFi maar hij doet het niet. Modum geeft ook een rood lampje bij internet. Wat kan ik het beste doen? Resetten werkt niet
Hoe kan het dat een provider zoveel kan vragen voor internet wat het de helft van de tijd niet eens doet!!!! Ik vind dit echt een schande!
Hoi hoi komt steeds vaker voor dat programma gemist het niet doet Wilde gister wat terug kijken kreeg ik net als vandaag foutmelding Of alles valt me uit Ook de wifi word steeds slechter toen ik het het abbo pas had (wel wat jaartjes geleden )en was een paar huizen verder op bezoek gewoon bereik Nu loop ik de trap omhoog en hapert die al Was me aan het bedenken om voor wat sneller internet te gaan bij jullie Maar zijn de laatste tijd wel vaak probleempjes Hopelijk dat dit snel minder word
Hoi, sinds ik al mijn lampen slim heb gemaakt zit ik met een probleem,ik kan namelijk niet meer dan 15 gebruikers op mijn WiFi krijgen en zit hier nu al snel aanheeft er iemand ervaring met dit probleem. ?global max clients aanpassen in het modem heeft geen effect.modem is vi-3223u multi-dsl iad tele2 Alvast bedankt.mvg martijn
Hallo, Sinds ik hier internet heb kan mijn telefoon het signaal niet oppakken als ik boven ben. Hebben jullie een idee hoe dit kan? De router staat beneden op een kast zonder apparatuur of metaal er omheen en ik heb de deuren open staan.Groeten Ivo
Gisterenmiddag had ik geen WiFi meer, toen bleken de stekkers eruit te liggen. Stekkers er weer in gedaan maar sindsdien heb ik geen WiFi meer. Het power lampje brandt eerst oranje als ik ‘m opstart maar is na enige tijd rood. Het WiFi knopje brandt groen en het tv lampje knippert groen (maar ik gebruik geen tv)Wat kan ik doen om te zorgen dat ik weer WiFi heb?
Ik heb geen internet thuis. Heb alle stappen uitgevoerd. DSL lampje knippert steeds. Er brandt geen internet lampje
Hoi Tele2,Gisteren lag ik na een lange werkdag op de bank te Netflixen, toen mijn laptop de verbinding met het internet verloor. Ook mijn telefoon kon de WiFi niet meer vinden. Op de router zijn geen gekke dingen te zien, voor zover ik weet branden alle juiste lampjes (ook die bij ‘Internet’). Herstarten, kabels eruit, router verplaatsen etc. etc. uiteraard allemaal geprobeerd, want de film begon net spannend te worden. De WiFi is echter op geen apparaat meer te bekennen.Wat te doen?
Na vele jaren zeer slechte WiFi, hebben wij al een tijdje slimme wifi, ondanks onze dikke betonnen muren hadden wij redelijk resultaat, nu is een paar keer de stroom uitgevallen en de eerste keer duurde het een dag voordat de slimme wifi het beste kanaal had gevonden, de tweede keer twee dagen, en nu gaat het niet verder dan de bekabelde pod, dus ben ik bang dat het nu nog langer gaat duren, de pods zijn zeer warm, maar dat waren ze al vanaf het begin. Is dit einde oefening van de pods, of is er nog een andere oplossing? Er komt bij ons ook niet meer dan 20 MB/s binnen, de kinderen willen overstappen naar een kabelverbinding, zij zijn er nu wel een beetje klaar mee
Sinds een aantal weken is mijn internet erg traag. Voorheen altijd goed gegaan. Dacht eerst dat het aan de wifi lag. Maar nu met bekabelde verbinding gaat het nog heel langzaam. Snelheid download is 0.8mb/sec en upload 4.2mb/sec. Router al paar keer reset gegeven maar geen verandering.
Beste tele2-medewerker Ik heb al een hele tijd last van een onstabiel wifi signaal, waarover ik al meerdere keren met tele2 contact heb gehad. Nu heb ik vanalles nagelopen om het te optimaliseren, maar helaas nog geen verbetering. Ik moet regelmatig de modem resetten om weer verbinding te krijgen. Ik heb een davolink DV-2020 modem die al vrij oud is, zou het hieraan kunnen liggen? Ik las op het forum meerdere berichten dat dit een verouderd model is. Ook heb ik geprobeerd een wifi-versterker aan te sluiten om op de boven verdieping genoeg wifi-signaal te krijgen, maar deze kan geen verbinding maken met de modem. Na uitgebreid contact met de helpdesk was de conclusie dat dit waarschijnlijk ook aan de modem ligt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.