De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Opeens viel het internet weg terwijl ik een film zat te kijken. Het modem heb ik herstart, zonder resultaat. Wat te doen?
Is er een storing? Rode lampje modembrandt. Al 3x opnieuw opgestart. Geen internet, geen WiFi, geen tv, computers/mobiele telefoon geen WiFi. Tele2 niet te bereiken. Iemand anders hetzelfde probleem of een tip?
Beste mensen, Ik heb op dit moment een thuis internet-abonnement op mijn naam staan. Dit abonnement wil ik op de naam zetten van mijn zusje (i.v.m. een verhuizing). Is het mogelijk om zo een naamswijziging door te voeren (inclusief verandering in contactgegevens)?
Beste Klantenservice van de Tele2, Op 11 oktober heeft Tele2 mij een mail gestuurd met de onderstaande informatie.Je internetverbinding bij Tele2 loopt nog via een KPN-koperaansluiting. KPN houdt op met deze verouderde techniek. Als je niks doet, stopt jouw verbinding en je contract bij ons op 15 december 2022 Kortom: per 15-12-2022 is mijn contract bij Tele2 beëindigd, en de internetverbinding is afgeslotenWaarom heeft Tele2 vandaag dan wel het gehele maandbedrag afgeschreven van € 26,55. Ik neem aan dat ik naar rato de maand december betaal, en niet het volle pond; aangezien mijn contract per 15 december beëindigd is.Alvast dank voor uw reactie en het retourneren van het geld. Fijne dagen gewenst!Hartelijke groeten, Claire KlantenserviceVanmorgen heb ik om half 11 naar de klantenservice gebeld en een medewerker aan de lijn gekregen (zeker niet onvriendelijk), maar hetgeen ik vertelde leek niet goed tot hem door te dringen. Er vielen stiltes/ging traag, alsof de medewerker niet meer a
Inmiddels is mijn internetsnelheid gedaald tot ver onder de beloofde 13 Mbps down (zie bijlage). Dit begint problematisch te worden met thuiswerken en tv kijken.Ik heb- getest met de laptop met kabel en ipad via wifi: geen verschil- de modem meerdere malen volledig opnieuw opgestart- de kabel tussen modem en telefoonaansluiting vervangen door een andere, kortere kabel Kunt u a.u.b. zorgen dat ik de snelheid weer haal waarvoor ik betaal.
Hallo, na beeindiging van mijn contract krijg ik op de factuur november een bedrag terug. Dit is echter niet overgemaakt. De meneer aan de telefoon zei het wordt op 25 december pas betaald. Nu log ik in op mijntele2 en daar staat “factuur niet betaald!” Hoezo dan? Het is een creditbedrag dus jullie moeten het betalen. Gaat dit wel goed of wordt dit in december nog niet betaald? alvast bedankt
Goedemorgen,Ik heb sinds oktober al diverse brieven gehad met de titel; als je nu niets doet stopt je internet. Ik heb al die maanden niets gedaan, maar toch blijven jullie brieven sturen, telefoontjes waarin niets gezegd wordt. Dit is natuurlijk al heel tegenstrijdig want er zijn al zes brieven verstuurd.. ik word elke dag wel gebeld. En de hoofdzin is als je nu niets doet... Behalve dat het vervelend is, dacht ik gisteren; nou laten we eens kijken wat voor een aanbieding ze hebben. Ik log in, krijg een persoonlijk aanbod;7.50 per maand voor 9 maanden en hierna werd het 27.50 icm een eenjarig contract.Dit leek mij een prima aanbod. Maar als ik het wil bestellen blijft de website aangeven 32.50 per maand. Dus ik bel gisteren met de klantenservice en die man vertelt me dat er een bug op de website is. Vandaag kijk ik weer, weer een mooie aanbieding voor de eerste negen maanden, maar je kan het al raden, in de vervolgstap is de korting weg.. Kunnen jullie dit oplossen, of een fatsoenl
goedeavondU heeft gebruik gemaakt van een overstapservice van trle2 naar T-Mobile Thuis.Hoe krijg ik oude router terug
Nu heb ik Tele2 thuis internet via KPN telefoonkabel. Per 6 december 2022 stopt KPN telefoonkabel. Op 2 november 2022 heb ik een aanbod van T-Mobile gekregen en direct T-Mobile thuis internet aangevraagd. Op 9 november 2022 heb ik een Zyxel T-50 modem gekregen. Op MyTMobile zie ik mijn woning is nog geen glasvezelaansluitingpunt. Moet ik zelf Tele2 opzeggen en wanneer moet ik zelf Tele2 opzeggen?
Geen vast internet in Zwijndrecht sinds gisterenavond.
Sinds zaterdagavond 15 okt heb ik een storing met het vaste internet. Het modem geeft wel 3 groene lichtjes voor power, WiFi en internet. WiFi intern werkt prima. Alleen heeft geen van mijn apparaten internet naar buiten.Tele2 TV werkt vreemd genoeg WEL. De dsl verbinding is dus wel technisch functioneel.Ondertussen al tig keer het modem herstart zonder effect. Laptop direct bedraad op het modem maakt niet uit. DNS naamomzetting werkt. Ik kan de ns1 en ns2 van tele2 pingen, maar alles buiten het tele2 netwerk niet (nu.nl / google.nl). Een tracert naar deze url's komt echter niet verder dan 3 hops en stopt bij een versatel router (maar komt dus wel voorbij mijn router)! Http verkeer lukt op geen enkele manier, waardoor functioneel vast internet niet werkt.Gisteren (zondag) via de chatbot contact gehad met Reimer van de helpdesk, die vertelde dat de technische dienst op zoek was naar een oplossing en dat er meerdere meldingen in de regio Rotterdam waren. Het is nu maandagochtend 8 uur en
Is er een storing bekend in mijn gebied (Rotterdam West)? Op de storingspagina kan ik niets vinden. Ik heb meerdere malen alle stappen al doorgelopen om te proberen zelf de verbinding te herstellen, maar tevergeefs. :( Lig er al sinds gisteravond 18/19u uit intussen en de klantenservice is niet bereikbaar tot morgenochtend!
Sinds even na 12 uur geen internet meer. Modem herhaaldelijk gereset, kabel tussen modem en ptt-aansluiting vervangen. DSL-lampje gaat niet aan (knippert ook niet)sittardinmiddels bijna 30 min in de wacht bij de klantenservice… kort na begin een melding dat de wachttijd meer dan 5 min is…maar geen schatting hoe lang het ongeveer kan duren. Daarna geen enkele update meer.Heb verbinding met klantenservice (service?!) verbroken. Triest…
Al geruim 24 uur geen WiFi verbinding in Rozenburg en zelfs Brielle niet . Ffttt lekker handig met online les te volgen
Mijn downloadsnelheid is sinds kort minder dan normaal, de speedtest haalt steeds zo 11 Mbps, hetgeen zich vertaalt naar ongeveer 1 mb per seconde; tot voor kort haalde ik zo'n 4 mb per seconde.Het gaat om een bedrade verbinding, al meerdere malen het modem gereset op verschillende tijden, maar op één moment een aantal dagen eerder na toen de snelheid weer kort normaal was, blijft het nu steken bij die 11 Mbps. Steeds precies dat, daarom neem ik aan dat die snelheid van ‘boven’ is opgelegd. In het PDFje van de rekening staat alleen dat het gaat om ‘Tele2 Thuis’, eerlijk gezegd weet ik niet eens welke snelheid ik zou moeten halen, zeker niet na de fusie met T-Mobile. :-) Internet doet het wel, alleen hapert het wat als je een paar dingen tegelijk doet, dus het probleem is niet acuut, maar toch, heeft iemand een idee waarom? Ik was jaren tevreden, met name vanwege de stabiliteit die de verbinding heeft/had, jarenlang dus. :-)
I got an letter from tele2 that I have to switch my internet+tv+bellen using KPN-cable to T-mbile thuis. I have internet from T-mbile now. It works well.Do I need to do something about my tele2 contract for the internet+tv+bellen? I want to be sure that I do not pay double cost, both tele2 and T-mbile.
Ongeveer een jaar geleden is ons externe IP-adres gewijzigd. Ik las op het forum dat Tele2 dit in bepaalde gevallen kan doen.Wat mij opviel is dat ons extern IP-adres recent weer is gewijzigd naar het IP-adres dat wij een jaar geleden gebruikte. Is dit toevallig of hebben Tele2 klanten een aantal externe IP-adressen tot hun beschikking?
Mijn internet thuis werkt niet waarom
Hallo, Sinds enkele weken merken we dat bij ons thuis de internetsnelheid veel lager is. Ik kan b.v niet fatsoenlijk meer Teams overleg voeren terwijl dat afgelopen twee jaar geen probleem was, ook tegelijk met mijn vrouw. Op dit moment heb ik Tele2 Basis en haal ik 40Mbs download en 25 Mbs upload. Ik kan nergens online meer vinden welke snelheid hoort bij Tele2 Basis en of dit dus een redelijke snelheid is. Is het nuttig om over te stappen naar het nieuwe Tmobile abonnement en haal ik dan wel de 100 Mbs waarover gesproken wordt? Groeten,Maarten
Sinds vanmorgen geen enkele verbinding thuis mogelijk. Is dit al bekend?
Geen internet in de regio Epe? (8162XW)Het internet ligt er al meer dan een uur uit. 2x de stekker uit de modem gehad (1 minuut), geen gunstig resultaat.Het lampje bij internet brand rood.Helaas is tele2 niet telefonisch bereikbaar op zondag. Chatten is ook niet een optie.(Zal wel een personeelstekort zijn, of kosten besparing, kies maar… de service laat in ieder geval weer te wensen over.)De bod vind dat internet thuis gelijk staat aan wifi en lijkt het woord storing niet te (willen) kennen.Schiet lekker op zo.
Mijn thuis internet werkt niet. Weet u waarom?
Jammer dat we geen smsje krijgen wanneer er een storing is.Misschien wel handig.
Internet en Telefonie valt steeds weg!Al twee dagen is het al het probleem.De Modem van het stroom halen lost het probleem ook niet op.
Klopt het dat er een (vaste) internet/telefoon storing is in Rotterdam. En waarom wordt dat niet op de website gemeld (was vrijdag ook)?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.