De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Al iemand die iets weet omtrent deze belofte?
ik heb sinds gisteren 12 uur geen netwerk meer; geen tv geen telefoon geen internet, kabels nagekeken, alles gereset. dsl lampje op het modem knippert, internetlampje is uit. tv zegt geen verbinding. wat te doen? mvg mjvrught
Goeden dag, Ik probeer al 3 dagen mijn internet aan de praat te krijgen, maar te vergeefs.... Wifi lampje brand en power maar internet lampje geeft geen kick. Ook niet met opstarten. Bellen kan natuurlijk niet, want met feestdagen zijn jullie dicht....
Wij hebben geen internet, tv en geen vadte telefoon. Modem resetten werkt niet. Zijn er meer mensen die hier ladt van hebben? Wij wonen in Velp bij Arnhem.
Beste Tele2&forum, Sinds 4 juni heb ik Tele2 internet. Helaas blijft t internetlampje rood, dus toch niet... 1. Zou Tele2 kunnen controleren of zij leveren? En forumleden/Tele2, willen jullie meekijken naar de andere mogelijke reden, dat ik de telefoonkabel niet goed heb aangesloten op het isra punt? Ik heb 2 opties geprobeerd: 1.eerst 2.en nu Het meegeleverde kabeltje is van een ander type (rood-groen-geel-zwart) dan in de handleiding, dus ik heb geen groen-witte+oranje draad zoals in handleiding optie 4. Klopt de volgorde? Heb ik een ander kabeltje nodig? Bij mijn vorige aanbieder werkte het wel, met deze aansluiting + spitter(?). Alvast dank!
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Tele2 abonnement internet en bellen kan opzeggen? Eerst online (17/6 om 19.25) gedaan, hierop kwam geen reactie. Toen, een paar dagen later (22/6, 11.08) het daarvoor bestemde 020-7544465 gebeld. Ze zouden het in orde maken, geen bevestiging. Bellen ze vanmorgen (27/6 12.11) vanwege de overstapservice, nee, ik wil opzeggen. Gaan we in orde maken en we sturen vandaag een bevestiging. Je raadt het al, nog helemaal niets. Nou Tele2, hoe gaan we dit oplossen?
Goedemorgen, Sinds vorige week heb ik problemen met internet. Mijn pc heeft opeens geen internettoegang meer, ik heb al verschillende dingen gedaan maar niets helpt. Toen ik de modem een keer herstart had deed hij het opeens wel, maar helaas de volgende dag al niet meer. Hij geeft aan dat er verbindingsproblemen zijn met de modem. Ook als ik wifi inschakel op mijn telefoon gaat deze heel traag en valt dan weer weg. Kan dit dus aan de modem liggen en wat kan ik nog doen? Met vriendelijke groet, Kim
Goedemiddag ik ben klant bij tele2 heb vast internet en een simonly abbonement. mijn ouders hebben thuis internet van ziggo wil graag overstappen naar tele2 vast internet voor hun. ik heb 2 afbeeldingen geupload eentje bij mij thuis met dsl aansluiting van tele2 de 2 de foto is bij mij ouders thuis met een witte kastje van ziggo. mijn vraag is als ik het witte kastje weghaal zit er een dsl aansluiting voor tele2 hierin. thuis bij mij ouders kan ik geen andere dsl aansluiting vinden. als ik postcodecheck doe kan ik wel een internet abbonement afsluiten. Met vriendelijke groeten, Savas
Ik betaal al een tijd hetzelfde bedrag voor mijn televisie en internet abonnement. Nu kreeg ik een factuur waarop ik ineens 10 euro meer moet betalen dan normaal. De meneer aan de andere kant van de telefoon zegt dat ik de laatste maanden niet voor televisie heb betaald en blij mag zijn. Ze konden niks voor me doen. Ik zou een verouderd abonnement hebben en die bestaat niet meer. Maar ik heb nooit een mail gehad dat het abonnement is verouderd en dat er veranderingen gaan komen en er een verhoging van de abonnementskosten bij zouden komen. En zeker niet 1 van 10 euro, dat is nogal wat. Kan tele2 dit zomaar maken?
We hebben momenteel nu bijna een week ongeveer last dat ons Internet elke keer weg valt. Het valt dan misschien voor paar secondes uit, En dan doet hij het weer maar het is best vervelend dat het steeds gebeurd.
Mijn internet is vanaf het begin traag in de avond meestal na 19:30. Hebben hier meer mensen last van mijn postcode gebied is 7311? Is hier wat aan de doen? Het is heel erg vervelend ik kan hierdoor ook niet fatsoenlijk tv kijken, omdat ik via iptv kijk.
Hallo, Enige tijd geleden had ik een topicaangemaakt omdat mijn internet vooral in de avonduren te traag is, deze is door jullie verwijderd of op slot gedaan want ik heb er zelf geen toegang meer toe. Hier had ik mijn klacht in gezet en nadat jullie een speedstest hadden gedaan in de morgen was er gezegd dat er niks aan de hand was of er meer testen gedaan moesten worden. Dit heb ik gedaan en hieruit blijkt duidelijk dat de snelheid in de avond zeer regelmatig niet voldoende is. Bij videostreamen merk ik zeer regelmatig de beroerde snelheid door haperen of slechte kwaliteit. Ik snap dat op deze tijdstippen de belasting van het netwerk hoog is maar dat betekend niet dat ik dan maar met een slecht product afgescheept moet worden. Indien hier niks aan gedaan kan/wil worden zal ik moeten overstappen naar een andere provider die wel waar kan maken wat ze beloven. Gr FDM
Ik probeer mijn modum te installeren voor internet. Ik heb alleen deze dikke kabel in mijn meterkast gevonden (zie bijlage 1). Ik verwacht dat het type 3 volgens de handleing is. De kleuren zijn onduidelijk te zien doordat het papievezel is ivp een plastic hulsje. Ik denk dat de kleuren vlnr: wit, rood, blauw (of zwart) en bruin (of oranje) zijn. Ik heb met behulp van het aansluitingskastje (bijlage 2) elke mogelijke combinatie geprobeerd om het aan te sluiten. Helaas zonder resultaat. Wat kan ik doen om wel internet te krijgen?
Gisteren 13-06-2019 zou om 18:00 mijn internetabonnement geactiveerd worden. Ik heb op dat moment de stappen van de handleiding gevolgd, installatietype 2. Ik heb de kabels uit de installatiedoos gebruikt. Ik kreeg geen internet, maar besloot een nachtje af te wachten. Inmiddels heb ik nog steeds geen internet. Diverse kabels opnieuw ingeplugd. Modem uit de stroom gehaald. Modem gereset, alles opnieuw geprobeerd. Nog steeds geen internet. Het modem geeft de volgende lampjes: - Power: continu rood - DSL: knippert groen - TV: knippert groen - Wireless: continu groen. Het modem betreft een Technicolor TG789bvn. Kan iemand mij verder helpen?
Vanaf 24h heb ik geen internet, sinds de storm en een loud donder.. Wel gebelt naar technisie dinst, maar ze vraag of mijn kabel is niet langer dan 2 meter.. Adres en naam met 4 laatste cijfer van rekeningnummer verstuurt naar Kevin en Jasper
Ik kwam er vanochtend achter dat er geen internet was bij mij thuis. Is er een algemene storing?
Lelystad 8226 ra stroom vannacht eraf gehad vanwege zwaar onweer maar nu na meetdere jeren tesetten vanmorgen geen internet. Is er een storing bekend Lampjes modem branden. Foutmelding is dat ip adres niet is op te halen
Sinds ongeveer 15:30 heb ik geen internet verbinding meer. Ik heb de router al 2x opnieuw opgestart. Ik kan wel verbinding maken met de router maar niet met het internet. Windows geeft aan dat de DNS niet beschikbaar is. Is er een storing bekend en zo ja wanneer is deze opgelost?
Ik krijg een ingesprektoon als ik via VOIP via glasvezel mijn Tele2 smartphone probeer te bellen. Weet iemand raad?
Hallo, Een tijdje geleden heb ik mijn huidige tele2 thuis abonnement geupgraded en vandaag zou dit nieuwe abonnement geleverd worden. Vanochtend heb ik dan ook een e-mail en SMS ontvangen dat de nieuwe dienst is opgeleverd en dat ik vervolgens mijn nieuwe modem kon gaan installeren. Eenmaal de nieuwe modem aangesloten etc. bleek ik geen internet te hebben. De gangbare resetstappen heb ik uitgevoerd, maar ook zonder resultaat. Daarop hebben wij meermaals geprobeerd om de klantenservice te bereiken, maar door een storing is dat niet gelukt. Aangezien we nu in principe de hele ochtend en het begin van de middag zonder internet en TV zitten, dacht ik dat ik via het forum wellicht geholpen zou kunnen worden. Ik hoop graag iets te kunnen vernemen, zodat ik straks weer lekker kan genieten van m'n nieuwe internet en mn extra zenders. Groet, Nick
Mijn internet lampje staat ineens in het rood, heb hem nu al een paar keer gereset maar helaas. Er schijnt ook geen storing te zijn in De gemeente Utrecht. Iemand nog een andere oplossing. Ik moet namelijk nog werken.
Als sinds gisteren 16.45uur geen internet in Capelle aan den Ijssel. Modem paar keer opnieuw aangezet en kabels gecontroleerd maar bood geen soelaas. Tegen de tijd dat ik de klantenservice wilde bellen was deze natuurlijk al weg. Op allestoringen.nl zie ik in ieder geval dat met mij nog meer mensen zijn in diverse omliggende steden die hier ook last van hebben. Na een avond zonder tv, internet en met een boek op de bank maar vroeg naar bed. Je zou verwachten dat de td van tele2 dan toch druk op zoek is naar een oplossing en dat de storingen worden gemonitoord en dat het ook op de website van tele2 staat dat er een storing is in de bovenstaande plekken, maar nee.. Nu in de ochtend nog steeds geen internet! 😕 Tele2 kom eens in actie! En een compensatie voor niet genoten diensten *pro rata restitutie van abonnement* zou ik ook op prijs stellen.
Heb sinds gisteravond geen internet meer. Alle kabels los gehaald en opnieuw erin gedaan en niets helpt. En sinds gisteravond brand het internetlampje rond.
Sinds gisteravond geen internet in vlaardingen
Ik heb al sinds 4 uur smiddags thuis geen internet! Ik kan zelfs tele2 zelf niet bellen! Ik woon trouwens in bodegraven. Er staat een storing bij den haag. Maar dat is niet zo super vlak bij? Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb hem al ge - resset en uit gedaan. Maar werkt niet! Groet
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.