beantwoord

Problemen met internet

  • 13 May 2019
  • 3 reacties
  • 1500 x bekeken

Goedemorgen,

Sinds vorige week heb ik problemen met internet. Mijn pc heeft opeens geen internettoegang meer, ik heb al verschillende dingen gedaan maar niets helpt. Toen ik de modem een keer herstart had deed hij het opeens wel, maar helaas de volgende dag al niet meer. Hij geeft aan dat er verbindingsproblemen zijn met de modem. Ook als ik wifi inschakel op mijn telefoon gaat deze heel traag en valt dan weer weg. Kan dit dus aan de modem liggen en wat kan ik nog doen?

Met vriendelijke groet,
Kim
icon

Beste antwoord door analogpark 22 May 2019, 00:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Ik zie dat de verbinding nu wel online lijkt te zijn (als de klantnummer klopt in je gegevens). Als het niet werkt reset je de modem dan altijd? Wanneer was het de laatste keer dat je de modem hebt gereset?
Heel erg bedankt voor de reactie! Om de één of andere reden doet alles het nu wel weer gewoon. Ik heb geen idee waarom hij het nou niet deed maar toch bedankt!
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper