beantwoord

Nieuwe abonnement, geen internet

  • 14 June 2019
  • 1 reactie
  • 163 x bekeken

Gisteren 13-06-2019 zou om 18:00 mijn internetabonnement geactiveerd worden. Ik heb op dat moment de stappen van de handleiding gevolgd, installatietype 2. Ik heb de kabels uit de installatiedoos gebruikt. Ik kreeg geen internet, maar besloot een nachtje af te wachten. Inmiddels heb ik nog steeds geen internet. Diverse kabels opnieuw ingeplugd. Modem uit de stroom gehaald. Modem gereset, alles opnieuw geprobeerd. Nog steeds geen internet. Het modem geeft de volgende lampjes:
- Power: continu rood
- DSL: knippert groen
- TV: knippert groen
- Wireless: continu groen.

Het modem betreft een Technicolor TG789bvn.

Kan iemand mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door WhTurner 14 June 2019, 15:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Je kunt tot 20 uur de klantenservice bellen, (020 75 44444). zij kunnen zien of er al signaal op de lijn staat. Dat is wel eens vertraagd.