Skip to main content
Sinds ongeveer 15:30 heb ik geen internet verbinding meer. Ik heb de router al 2x opnieuw opgestart. Ik kan wel verbinding maken met de router maar niet met het internet. Windows geeft aan dat de DNS niet beschikbaar is.



Is er een storing bekend en zo ja wanneer is deze opgelost?
Hé Roene,



Zover ik weet was er geen storing in Haarlem, als die er was is deze op dit moment in elk geval opgelost. Mocht je nog geen werkende verbinding hebben mag je mij een privébericht sturen zodat ik naar je verbinding kan kijken, ik heb dan nodig:



- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer



Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.



Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groet, Kevin
Ook zo. Maar vanaf 00.00 tot nu en steeds niet..

En hoor ik van jullie, dat storing is wel.