Is er een storing bekend en zo ja wanneer is deze opgelost?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Roene,
Zover ik weet was er geen storing in Haarlem, als die er was is deze op dit moment in elk geval opgelost. Mocht je nog geen werkende verbinding hebben mag je mij een privébericht sturen zodat ik naar je verbinding kan kijken, ik heb dan nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht
Zover ik weet was er geen storing in Haarlem, als die er was is deze op dit moment in elk geval opgelost. Mocht je nog geen werkende verbinding hebben mag je mij een privébericht sturen zodat ik naar je verbinding kan kijken, ik heb dan nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin