beantwoord

Opzeggen schijnbaar moeilijk

  • 27 June 2019
  • 4 reacties
  • 454 x bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Tele2 abonnement internet en bellen kan opzeggen?
Eerst online (17/6 om 19.25) gedaan, hierop kwam geen reactie. Toen, een paar dagen later (22/6, 11.08) het daarvoor bestemde 020-7544465 gebeld. Ze zouden het in orde maken, geen bevestiging. Bellen ze vanmorgen (27/6 12.11) vanwege de overstapservice, nee, ik wil opzeggen. Gaan we in orde maken en we sturen vandaag een bevestiging. Je raadt het al, nog helemaal niets. Nou Tele2, hoe gaan we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 28 June 2019, 11:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Hé ad.eveline,

Goed dat je contact opneemt, jammer dat het niet lijkt te lukken om je abonnement op te zeggen. Helaas kan ik je via het forum niet helpen met het opzeggen en is het beste advies dat ik je kan geven om nogmaals even contact op te nemen met de afdeling opzeggen via 020-7544465. Als zij de opzegging invoeren zou je daar binnen een paar minuten een e-mail bevestiging van moeten ontvangen. via MijnTele2 kun je kijken welke contact e-mail adres we van je hebben waar de bevestiging naartoe gestuurd wordt.

Ik hoor graag of het gelukt is.

Groet, Kevin
Hallo Kevin,
Ik heb zaterdag weer gebeld met 020-75444655. Men vertelde dat de opzegging wel doorgekomen was, maar ik heb nog steeds geen bevestiging. En niet per mail en hij zou het per brief regelen en uiterlijk vandaag per post krijgen. Ik zou het op prijs stellen als Tele2 het nu een keer regelt. Ik heb nl. niet zoveel zin om het via de consumentenbond te moeten gaan regelen. Graag je reactie.
Groet,
Ad
Hallo Kevin,
Ik heb een bevestiging. Op het verkeerde emailadres weliswaar, maar het is gelukt.
Reputatie 5
Hé Ad,

Gelukkig dat het nu eindelijk gelukt is en dat je de bevestiging gevonden hebt.

Groet, Kevin