beantwoord

kosten abonnement verhogen zonder mededeling

  • 20 June 2019
  • 2 reacties
  • 192 x bekeken

Ik betaal al een tijd hetzelfde bedrag voor mijn televisie en internet abonnement. Nu kreeg ik een factuur waarop ik ineens 10 euro meer moet betalen dan normaal. De meneer aan de andere kant van de telefoon zegt dat ik de laatste maanden niet voor televisie heb betaald en blij mag zijn. Ze konden niks voor me doen. Ik zou een verouderd abonnement hebben en die bestaat niet meer. Maar ik heb nooit een mail gehad dat het abonnement is verouderd en dat er veranderingen gaan komen en er een verhoging van de abonnementskosten bij zouden komen. En zeker niet 1 van 10 euro, dat is nogal wat. Kan tele2 dit zomaar maken?
icon

Beste antwoord door eric 20 June 2019, 17:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je zult even moeten kijken naar het originele contract. Als je daar die 10 euro in terugvind, en ze hebben dat de afgelopen niet in rekening gebracht, dan mogen ze dat zeker nu wel doen. En ze mogen zelf tot x periode terug alsnog in rekening brengen. Maar meestal is dat meer werk dan dat het opbrengt en dan schenken ze dat.
Ik heb ook een verouderd mobiel abonnement maar daar betaal ik nog steeds hetzelfde bedrag voor, verouderd of niet.
Die laat ik gewoon maandelijks doorlopen zonder vast contract, dat doe ik al jaren.
Dat kan dus gewoon, of misschien moet ik zeggen dat zou moeten kunnen in jou geval.
Lijkt mij ook raar als ze die eenzijdig veranderen zonder je van te voren in te lichten.