De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Al een aantal maanden probeer ik via het contactformulier en via email geholpen te worden maar ik krijg echt 0 response daarom maar hier. Al heel lang valt met regelmaat ons internet uit, dit varieerde van 1 minuut tot een minuut of 10. Dat dit erg storend is hoef ik niemand uit te leggen. Vandaag is het echter wel heel erg, we zitten al van ongeveer 14:30 zonder internet en telefoon. Ik hoop dat dit allemaal snel opgelost wordt!
Alle lampjes die aan moeten staan van de modum staan aan maar toch doet het internet het niet.
Sinds ik een nieuw modem heb gekregen (ZTE) valt mijn internet geregeld weg. Met mijn vorige modem technicolor nooit last van gehad. Heel irritant als je thuis moet werken en het internet valt voor een fractie weg. Als ik NL Ziet kijk stopt het beeld even en gaat dan weer verder. Heel vervelend als je zit te netflixen en de film gaat niet verder! De tv is bekabeld aangesloten, als ik mijn laptop bekabeld aansluit blijft het euvel. Ik heb al diverse malen het modem van de stroom afgehaald en opnieuw opgestart, maar het probleem blijft bestaan. Alle verbindingen zijn goed, gaarne op korte termijn een oplossing, want hier betaal ik niet voor.
Tv kan niet meer opnemen en kijken tegelijk sinds een paar weken, ook internet kwaliteit belabberd vaak. Snelheid onder 6 mb/s. Alle tips en trucs uit video's etc al uitgeprobeerd, alles is juist geïnstalleerd ook. Heeft ook al jaren naar behoren gefunctioneerd maar nu ineens niet meer. Graag een snelle en goede oplossing want anders ga ik overstappen naar andere aanbieder. Mvg Bram
Sinds 2 dagen heb ik last van extreem langzaam internet. Ik zou normaal 100mb/s moeten hebben, en dit is meer dan een jaar goed gegaan, echter heb ik sinds 2 dagen moeite om boven de 10mb/s uit te komen… Ik heb het modem al een aantal keren gereset zonder resultaat...
Goedemorgen, Omdat ik jullie via telefoon en live chat niet kan bereiken een bericht in het forum. ik kan niet internetten, bellen en tv kijken. Vele ook lange reset heeft geen effect. Lampje modem power en status doet het, Dsl ,line en telefoon niet. Mijn wifi is wel zichtbaar, alleen werkt deze niet. Ik woon in Noord Nederland. Daar was een storing die verholpen zou moeten zijn. Kunnen jullie mij vandaag nog helpen? Mvg, Fjodor Poort
Hallo tele2, heb ik een statisch ip adres ip adres of niet Mvg laurens
Goedemorgen, Sinds gisterenmiddag continue problemen met internet. Modem meerdere malen gereset, maar dit lost helaas niets op. Is er een storing?
Mijn verbinding valt om de 5 minuten weg het is steeds maar een korte periode, maar het is behoorlijk vervelend. Natuurlijk heb ik de router al een aantal keren gereset en heb ik van alles geprobeerd, maar niets helpt. Het lijkt in de avond het ergst te zijn. De computer en televisie zijn bekabeld voorzien met een ethernetkabel en beide vertonen verbindingsproblemen op dezelfde momenten.
Mijn internet valt steeds weg, steeds voor maar een paar seconden. Waar kan dit aan liggen?
Sinds een ruime week is mijn al jaren geldige wan IP adres ineens veranderd. Ik heb IP camera’s en andere apparatuur die gebruik maken van dat vaste IP nummer. ik heb geen bericht gehad van een wijziging, kan er niets over vinden, maar het IP adres is ineens toch veranderd. - hoe krijg ik mijn oude wan IP adres weer terug - waarom is het veranderd? frank
Ik heb sinds ongeveer half 2 vanacht geen internetverbinding meer in 's-Hertogenbosch. Ik kan voorzover ik weet geen storingsmelding vinden in mijn e-mail of op deze website. Ik heb de router opnieuw opgestart, de kabels gecontroleerd en zelfs fabrieksinstellingen hersteld. Link Status = Up IPv4 Connection Status = Connecting Internet lampje = Ik gok dat dit jullie manier is om te zeggen dat het bedtijd is? Met vriendelijke groet, Henk
Hi, Ik heb sinds donderdag geen internet meer, al contact gehad met de klantenservice en daaruit bleek dat het lag aan de verbinding van kpn. Monteur langs geweest maar volgens hen mee.ligt het niet aan hun verbinding. Vervolgens weer klantenservice gebeld en die zouden mij terugbellen omdat ze nog niks konden zien rondom de terugkoppeling van de monteur...vandaag weer contact opgenomen en het ligt nu bij de technische afdeling...maar kunnen mij niet aangeven wanneer dit probleem wordt verholpen...frustrerend…hoe moeilijk kan het zijn om duidelijkheid te geven..
Ik heb een Internet Light abonnement, dat 20Mbps zou moeten geven. Tot een poosje geleden haalde ik dat niet omdat het KPN netwerk dat niet aankon, maar inmiddels hebben ze het netwerk in de buurt verbetert, en volgens de KPN website zou ik nu 110 Mbps moeten kunnen krijgen. Maar als ik op mijn MediaAccess router inlog zegt hij dat de DSL verbinding een snelheid van 8.771 kbps (Down) heeft. De KPN speedtest geeft 5.6Mbps aan. Hoe kan ik de beloofde 20Mbps krijgen?
Sinds een dag of 2/3 merk ik dat bij vlagen mijn download snelheid is gehalveerd. Normaal haal ik ongeveer 10 Mbps. Ik heb het modem gereset en de tv tuner ook. Dit geldt voor WiFi en bekabeld. Als de tv tuner aanstaat is de snelheid sowieso maar de helft, maar nu maakt dit geen verschil.
Good morning all, Recently, I contracted a wifi service. It was supposed to be working on 17th Friday. My modem connection is the type 2 and I followed all the steps on the installation instructions. When I try to connect any of my devices, all I get is a "Excellent signal (not internet access)". The power light is red, DSL 1 light is not working and the Wireless light sometimes works. Would you mind helping me? Any idea? Thank you in advance!
Zat vanmorgen samen met mij vrouw thuis te werken toen ineens ons tele2 internet uitviel HELP!!
We hebben zojuist een nieuw modem ontvangen. Ik wil hem aansluiten op de printer via WPS. Aan de voorkant zit een WPS knopje, maar wanneer ik deze indruk (1 sec, of 5 sec, of zelfs langer), gaat het lichtje aan de voorkant van WPS niet branden. Hij lijkt dus niet te zijn geactiveerd. De printer kan dus geen connectie maken. Hoe kan ik WPS activeren?
Hoi ik heb geen internet en t.v meer. Ik heb alles al geprobeerd kunnen jullie kijken wat we aan de hand is. Gr jose
Goedenavond, Sinds ik klant ben bij Tele2 voor thuisinternet, ervaar ik al een zeer instabiele verbinding. Het internet valt vaak uit. Het gekke is dat dit nogal verschilt per periode. Stabiel is het nooit. Het internet is wanneer het werkt echter niet traag. De moed begint me inmiddels toch wel in de schoenen te zinken, zeker nu ik gezien het thuiswerken meer dan ooit afhankelijk ben van mijn aansluiting. Ik zou daarom eens met jullie willen zoeken naar de daadwerkelijke oorzaak. Een technische zoektocht dus. Ik heb ingelogd op het modem, en heb hierbij een screenshot gemaakt om de aangegeven waarden te delen. Graag hoor ik van jullie Alvast bedankt :)
Hoe kan ik de IPv6 blokkeren?
Ik zie, voor mij onverklaarbaar, UDP verkeer voorbij komen in mijn netwerk. Als ik met Wireshark kijk zie ik UDP verkeer met als bron IP 217.166.226.126 en als doel IP 224.0.252.126. In Windows zie ik dat het voor mijn PC als inkomend verkeer wordt gezien en ruim 7 MBit bedraagt wat best fors is. Ik heb alle andere devices (telefoons, tablets, laptop) uit gezet maar verkeer verdwijnt niet. Mijn PC gescand met malwarebytes en bitdefender maar geen gekke dingen. Heeft iemand hier misschien een idee wat dit kan zijn?
hoi, Wij hadden al een tijdje slechte internetverbinding, maar vanochtend is die helemaal weg! İk kan nu niet meer werken en ook mijn kind geen onderwijs meer geven! kan iemand ons helpen? Kan dit zsm opgelost worden? Heb de modem al aan en uit gezet. SOS werkende en onderwijzende moeder:(
Wij hebben de laatste paar dagen storing met onze internet en wifi. Vandaag is de hele dag onze wifi/internet niet beschikbaar
Het lijkt erop dat ik altijd rond de 70 blijf hangen. Maar de afgelopen weken is dit zelfs nog verder omlaag gegaan. Nu haal ik echt met moeite de 30 mb/s. Dat is niet waar ik voor betaal natuurlijk.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.