Skip to main content

Hi, 

Ik heb sinds donderdag geen internet meer, al contact gehad met de klantenservice en daaruit bleek dat het lag aan de verbinding van kpn. Monteur langs geweest maar volgens hen  mee.ligt het niet aan hun verbinding. Vervolgens weer klantenservice gebeld en die zouden mij terugbellen omdat ze nog niks konden zien rondom de terugkoppeling van de monteur...vandaag weer contact opgenomen en het ligt nu bij de technische afdeling...maar kunnen mij niet aangeven wanneer dit probleem wordt verholpen...frustrerend…hoe moeilijk kan het zijn om duidelijkheid te geven..

 

 

 

 

 

Technische problemen kunnen verschillende oorzaken hebben. Daarom wordt er onderzoek gedaan. In het weekend wordt dit voor consumentenlijnen niet gedaan. Dus maandag gaan ze verder, zelfs in Corona tijd  sturen ze monteurs!


Technische problemen kunnen verschillende oorzaken hebben. Daarom wordt er onderzoek gedaan. In het weekend wordt dit voor consumentenlijnen niet gedaan. Dus maandag gaan ze verder, zelfs in Corona tijd  sturen ze monteurs!

 

Ik zie dat er zaterdag al contact geweest is en een nieuwe modem gestuurd is.