De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Terug betaling van laatste factuur
Was al regelmatig, maar de laatste tijd steeds vaker. Hoe kan dat toch? Lijkt af en toe wel de steentijdperk, zo moeilijk kan dat toch niet zijn om dit op te lossen? Vrienden die Ziggo hebben hebben nooit dit soort problemen.
Sinds vorige week vrijdag. Geen tv, bleef opstarten. Ivm afwezig op zaterdag kon ik pas maandag bellen. Na 1 uur 30min was er geen oplossing en was ook mijn internet weg.(3xaangegeven dat het aan het tv kastje ligt) Dan moest er maar een monteur komen. Die kwam woensdag. Hij kon wel internet weer aan de praat krijgen maar mijn tv kast is van ouderdom stuk gegaan. Er moest een nieuwe komen. Die zou dan vrijdag komen. Maar niet werd vandaag (zaterdag). Nu wil ik hem installeren. Dus open de doos, zit een vieze afstands bediening in die flink gebruikt is, een stekker die kapot is, en niet in het stopcontact kan daardoor. Verder ontbreekt de voedings adapter. Tv kasje is aan de achterkant beschadigd diverse krassen. De aansluiting waar de stekker met pinnetjes in moet ziet er stuk/versleten uit.Na jaren klant van tele 2 te zijn voel ik me niet serieus genomen. Zit ik weer dagen zonder tv. Beschamend. Ik wil een oplossing.
Hi, Ik probeer mijn afstandsbediening (oude type) aan mijn Philips L7 TV.Ik heb deze instructies al reeds uitgevoerd en bij het gebruik van de 991 code gaat de TV uit na op de rode knop en diverse keren op de +P toets te hebben gedrukt (gevolgd door de OK-toets), alleen daarna kan ik de TV er niet mee aan zetten.Ik heb de andere codes ook gebruikt (2800, 1506, 2680, 2660, 0037, 3678, 2638, 2665, 2214, 2015, 2118) maar dan gaat alleen de ontvanger maar aan/uit wanneer ik op de rode knop druk (wat hij overigens niet deed bij de 991 code).Ik zou er graag wat hulp bij willen.Mvg
De TV decoder geeft geen leven meer. Geen lampjes meer aan. Ander stopcontact geprobeerd, kabels nagelopen. Lampjes netwerkpoort ook uit. Helemaal niets meer. Kan er een vervangende worden opgestuurd?
Sinds enkele weken haperen de televisie-uitzendingen bij oa Rtl4, Historie en nog 'n paar zenders. Ook is het internet verslechtert.Al diverse keren heb ik de route en de decoder gereset en heb ik de kabels nagekeken. Niets help helaas. Soms loopt de tv vast en reset die zichzelf. Ik denk dat 't aan de modem ligt. Beste tele2 ik denk dat 't nodig is dat de modem VS de order wordt omgeruild.
Meerdere toetsen op de afstandsbediening van mijn decoder, reageren niet meer/reageren slecht. Afstandsbediening dient vervangen te worden. Jullie chatbot werkt momenteel niet en telefonisch zijn jullie slecht bereikbaar, dus dan maar op deze wijze. Ter info, het is een decoder met harddisk recorder en deze stappen heb ik al geprobeerd.
Weet iemand wanneer Tele2 het bekende inlogprobleem met de online tv app gaat oplossen?
sinds een maand of zo krijg ik bij BBC1 audio description (dat is voor blinden en slechtzienden uitleg wat er gebeurt). Uitgelegd aan tele2 klantenservice die duidelijk niet begrepen wat dit is, gingen dan wat collega’s kijken op hun tv omdat ze thuis werken en niet op kantoor, ze konden het niet horen. Maar dan moet je weten wat het is om mee te beginnen. Zoals altijd als ze het niet snappen een nieuwe kastje gestuurd, en zoals altijd maakt dit geen moer uit, want het probleem ligt er immers in dat het signaal met audio description wordt ontvangen en dat heeft niets met het kastje, modem of wat dan ook aan mijn eind te maken, maar het signaal wat ze van de BBC krijgen en doorsturen via tele2. En daarbij komt nu dat ik geen geluid heb voor CNN, maar dat blijkt vaker te gebeuren bij tele2 (meerdere hits met google), zou toch ook niet meer moeten gebeuren, maar verbaast met niets, altijd wel iets met tele2 producten, is het niet de tv signaal die steeds wegvalt, is het weer het internet
Het beeld viel weg zoals dat wekelijks gebeurt. Krijg nu de nelding: video not supported. Wat ik ook doe: reset, wachten, op mijn hoofd staan. Over een maand kan ik opzeggen! Dan gaat de vlag uit. Nog nooit, maar dan ook nooit zo een ellendige provider gehad. Wilde maar 1 programma kijken,maar nee. En dan ook geen klantenservice op zondagavond. Oh mijn hemel, waar betaal ik toch voor??
Ik heb al bijna 1 week op een aantal zenders in de digitale tv gids geen programmainformatie.Omdat ik regelmatig programma's opneem om op een later tijdstip te gaan kijken is het lastig nu niet te kunnen zien wanneer wat komt en daardoor geen dingen op te kunnen nemen zoals bijv. series die ik volg.Een maand geleden heb ik hetzelfde euvel gehad, tien bij meerdere zenders. Bij de helpdesk geven ze aan het intern te zullen melden en op te gaan lossen maar tot nu toe geen enkel resultaat.Heeft iemand dit ook misschien ook wel eens bij de hand gehad en hoe is het opgelost?Alle standaard dingen als stroom er af, modem en decoder herstarten heb ik al meerdere keren, zonder resultaat, gedaan.
Hoi hoi,Ik wil een nieuwe afstandbediening bestellen. Kan iemand mij daarbij helpen?
.
De laatste tijd, 1,5 week, merk ik dat de verbinding steeds weg valt van de TV App. Ik zie dat steeds het percentage rond de 10 staan en dit loopt af en toe verder op zodat ik weer kan kijken. Helaas gebeurt het vaker dat het beeld stil blijft staan en het percentage op 10%.Ik heb een samsung 21 ultra, maak gebruik van zowel 2.4g als 5g verbinding. Verbinding is goed, bijna maximaal.Het wordt nu wel irritant, zeker nadat jullie aangegeven hebben om een betere verbinding te hebben met T- mobile.App is ook meerdere keren opnieuw geinstalleerd geweest.Groeten, Nico
Klantnr ..Hallo. Onze tvbox blijft maar op "bezig met opstarten" staan.Meerdere keren tvbox en modem van de stroom gehaald maar dat gaf geen oplossing. Svp graag oplossen.Internet werkt wel Groet Herman
Hi,sinds kort blijft de decoder hangen op het scherm ‘bezig met opstarten’. Aangezien ik niet heel technisch ben en al eerder problemen heb gehad met het kastje, weet ik niet meer zo goed wat te doen. Wat mijn dochter allemaal al heeft gedaan om dingen uit te sluiten:harde en zachte reset met het tv kastje harde en zachte reset van het modem internet kabel vervangen draden nagelopen en eventueel vervangen die vervangen konden worden wifi snelheid nagelopen, die doet het prima, blijft volgensmij rond de 60 zittenWelke stappen kunnen er nog ondernomen worden? Want ik word er een beetje moedeloos van. Wellicht een storing of een nieuw kastje? Groetjes
Goedmiddag, De decoder van mijn televisie start op willekeurige momenten opnieuw op. Soms doet de decorer het een paar uur maar start daarna opnieuw op, soms continue, meerdere keren achter elkaar. Er is geen slecht beeld of storing, de modem start gewoon ineens uit het niets opnieuw op.Het probleem ligt niet aan de tv of de verbinding met de tv gezien er wel beeld blijft op de tv (tele2 logo bij opnieuw opstarten & “bezig met opstarten”)Ik heb de volgende zaken geprobeerd:Decoder opnieuw opgestart door stroom eraf te halen (meerdere malen) Decoder ge-reset naar fabrieksinstellingen Decoder via en lange netwerk kabel rechtstreeks op de modem aangesloten (om problemen met netwerk kabels uit te sluiten) Modem opnieuw opgestart (probleem ligt hier niet, modem functioneert naar behoren ook als tv niet werkt)De decoder is ca. 10 jaar oud en van het type Amino A132. Graag jullie reactie. mvg Thijs
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een HDD of SDD op de USB poort van de Amino Aria 610X.Afstandsbediening heeft wel een opname/afspeel doorspoel functie.Alleen heb nu geen abonnement voor opnemen, wel terugkijken, pauzeren en herinnering instellen Doel is dan op te kunnen nemen en later dan ook afspelen via deze poort naar de televisie:Is dit mogelijk? Zo ja, kan er dan via een soort van tv gids een opname in de toekomst geprogrammeerd worden? Kan direct opnemen dan ook? Kan een HDD en SDD beide en wat is de maximale opslag capaciteit?Waarom deze vraag? Dit omdat dit wel mogelijk was bij de concurent (Ziggo), maar gelukkig al een tijdje bij Tele2 als klant.Ook kan ik natuurlijk een abonnement met de recorder nemen, maar neem maar heel soms iets van televisie op. Alvast dank.Groet, Job
Dag Tele2,Sinds vrijdag 26 juni. 2021 heeft Euronews geen geluid meer. Modem opgestart en ontvanger stekker uitgetrokken helpt niet sinds het opnieuw opstarten is er ook geen beeld meer dus geen beeld en geluid alle lampjes op het modem normaal.Kunnen jullie kijken of in het Tele2 systeem alles goed werkt. Alle andere zenders niks aan de hand. Vorig weekend ellende met CNN nu met Euronews. Vriendelijke groet,Zonder Tele2 is het weekend stil. 🙄
Dag Tele2,Sinds vrijdag 18 juni. 2021 heeft CNN geen geluid meer. Modem opgestart en ontvanger stekker uitgetrokken helpt niet alle lampjes op het modem normaal.Kunnen jullie kijken of in het Tele2 systeem alles goed werkt. Alle andere zenders niks aan de hand
Goedemorgen,Ik heb een nieuwe decoder toegestuurd gekregen ter vervanging van de oude. Ik heb ze afgelopen weekend omgewisseld en kreeg de melding "maximum aantal decoders aangesloten".Ik begrijp uit andere topics dat de oude in de Tele2 systemen ontkoppeld moet worden. Kunnen jullie dat regelen?Alvast dank
Kan ik online een nieuwe afstandsbediening bestellen? Hij heeft het begeven en ik heb alles geprobeerd maar hij is gewoon kapot, brand ook geen lichtje meer. Maar ik kan nu dus ook niet van zender wisselen en zit vast op Nederland 1.Is dit mogelijk?
Graag een nieuwe afstandsbediening sturen voor tv, is dat mogelijk
Hallo, ik heb nu een Tele 2 internet, tv en bellen abonnement. Ik wil graag mijn tv opzeggen, zodat ik alleen een internet en bellen abonnement behoud. Hoe moet ik dit doen? Via de website word ik doorverwezen naar de T-mobile site. Moet ik mijn huidige abonnement stopzetten bij Tele2 opzeggen en een internet en bellen abonnement via T-mobile afsluiten? Ik hoor het graag! Bedankt
Sinds een aantal weken hapert/stottert het tv beeld en loopt daarna dan soms vast. Heéél irritant, zeker als het gebeurt op een essentieel moment van de film of discussie oid. Kanaal verder zappen lost het dan weer op, maar echt irritant…Ik kom het ook tegen bij opnames die dan minutenlang haperen. Enige oplossing is dan doorspoelen.Voor een soortgelijke storing heb ik eerder een nieuwe voedingskabel ontvangen. Dat heeft een tijd geholpen. Nu is het weer dezelfde ellende.Graag een oplossing hiervoor.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.