beantwoord

Beschadigd tv pakket bestelling ontvangen

  • 30 October 2021
  • 2 reacties
  • 66 x bekeken

Sinds vorige week vrijdag. Geen tv, bleef opstarten. Ivm afwezig op zaterdag kon ik pas maandag bellen. Na 1 uur 30min was er geen oplossing en was ook mijn internet weg.(3xaangegeven dat het aan het tv kastje ligt) Dan moest er maar een monteur komen. Die kwam woensdag. Hij kon wel internet weer aan de praat krijgen maar mijn tv kast is van ouderdom stuk gegaan. Er moest een nieuwe komen. Die zou dan vrijdag komen. Maar niet werd vandaag (zaterdag). Nu wil ik hem installeren. Dus open de doos, zit een vieze afstands bediening in die flink gebruikt is, een stekker die kapot is, en niet in het stopcontact kan daardoor. Verder ontbreekt de voedings adapter. Tv kasje is aan de achterkant beschadigd diverse krassen. De aansluiting waar de stekker met pinnetjes in moet ziet er stuk/versleten uit.

Na jaren klant van tele 2 te zijn voel ik me niet serieus genomen. Zit ik weer dagen zonder tv. Beschamend. Ik wil een oplossing. 

icon

Beste antwoord door Floor109 31 October 2021, 19:07

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Goh wat slordig… Ik snap je frustratie volledig, tevens horen alle refurbished apparaten grondig gecontroleerd te worden.. Niet dus, sorry daarvoor!

Ten eerste stel ik voor dat we een nieuw pakket jouw kant op sturen (Dan heb ik alleen nog even toestemming nodig om je gegevens erbij te pakken). 

Daarnaast zou ik graag een foto ontvangen van het apparaat, dan kan ik hier een klacht over indienen en aantonen hoe het NIET moet. Dit is namelijk niet de eerste keer dat ik zoiets hoor.

Als laatste lijkt het me ook toepasselijk om te kijken naar een vergoeding, zullen we afspreken dat we hier naar kijken als je TV het weer doet?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Byzonder, heb je inmiddels al contact gehad met onze superuser @Floor109? HIj helpt je graag om dit op te lossen! Anders ga ik dit topic namelijk sluiten! :) 

 

 

Reageer