Hallo Nico,
Ik ben bang dat dit toch echt te maken heeft met de kwaliteit van de wifi verbinding. Gebruik je uitsluitend de wifi via het Tele2 modem? Of gebruik je ook een externe router/wifi versterker?
Zoja zou je eens kunnen proberen of het probleem ook speelt als die externe router/wifi versterker is losgekoppeld van het modem. Dit kan elkaar nog wel eens in de weg zitten.
Verder kan het ook nooit kwaad om een ander wifi kanaal te proberen, ondanks dat je misschien alle streepjes hebt, kan het alsnog soms weggedrukt worden door de wifi van de buren, omdat jullie dan op hetzelfde wifi-kanaal zitten. Hoe je dat kunt instellen vind je hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-kanaal-veranderen
De verbinding van de TV app staat los van T-mobile trouwens, dit gaat puur via de Tele2 wifi. Hierin is niks veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden.
Omdat de beeldkwaliteit van de TV app volledig via de wifi gaat, kan Tele2's technische dienst hier geen ondersteuning op bieden, aangezien het geen bekabelde verbinding is. Een draadloze verbinding is te afhankelijk van externe factoren.
Tevens is er momenteel geen storing bekend met de TV app.