beantwoord

terug betaling

  • 30 August 2021
  • 8 reacties
  • 154 x bekeken

Terug betaling van laatste factuur

icon

Beste antwoord door Floor109 16 November 2021, 11:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Bel de klantenservice  020 75 44444

En dan voor de zoveelste keer een half uur in de wachtrij đŸ™ƒđŸ˜‘đŸ˜”đŸ€”

Reputatie 7
Badge +9

Hey Martijn, welkom op de Community! Waar kan ik je precies bij helpen? Wacht je op een terugbetaling?

Ik heb je 06-nummer zojuist opgezocht in het systeem, maar kan deze niet vinden. Ik gok dat je geen actief abonnement meer bij ons hebt lopen of dat het om een Thuis-abonnement gaat, klopt dat? Een terugbetaling kan een tijdje duren, maar als je me meer informatie geeft, zoek ik graag voor je uit wat de status is! :smiley:

Hoi Marciano,

 

Het klopt dat ik geen actief abonnement meer heb.

Het was een thuis-abonnement,

klantnummer 8173544 tnv M.J. Aalbers.

Ik weet dat het lang duurt met terugstorten, maar wacht nu al 2 maanden op een klein bedrag.

 

Mvg Martijn

Reputatie 7
Badge +9

Hey Martijn, thanks voor je reactie! Mijn collega @Floor109 gaat er voor je induiken, hij is namelijk echt een expert in de Thuis-omgeving. Vind je het goed als hij je gegevens inziet?

Graag zelfs

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb je even een privé bericht gestuurd

Reputatie 6
Badge +7

Dit topic staat nog open zie ik, ik had voor Martijn een handmatige uitbetaling aangevraagd, ongeveer een week later ontving hij de uitbetaling