Dat zal best wel lukken.
Zet alvast jouw klantnummer in jouw profiel.
Dan kan morgen een moderator contact met je opnemen.
Nog sneller gaat het als je morgenvroeg 020-7544444 belt.
Nu is helaas niemand bij tele2.
Hallo @andrealouise2412,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw afstandsbediening.
Als je TV-ontvanger niet reageert op je afstandsbediening dan kan je het handige stappenplan volgen op onze website. Zo kan je snel uitsluiten waar het aan ligt: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet. Heb je al een nieuwe batterij geprobeerd?
Wanneer je de stappen hebt doorlopen, maar je TV-ontvanger toch niet reageert op je afstandsbediening, laat het dan weten. Ik duik dan direct het systeem in om een nieuwe afstandsbediening voor je te bestellen! Kan je hiervoor jouw klantnummer toevoegen aan jouw Communityprofiel?
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!