De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
goedendag ik heb een vraag wij willen internet en tv op de camping maar wij hebben geen isra punt. buren van ons hebben wel internet en tv en een isra punt aan laten leggen via kpn .( kosteloos ) wij willen dit graag van tele2 maar hoe gaat dit in zijn werk . en zijn er kosten aan verbonden voor de aanleg van het punt van de netwerkbeheerder tot aan de caravan.
Sinds ik een nieuwe decoder heb, werkt de ondertiteling op de RTL zenders niet meer. Op bijvoorbeeld NPO werkt de ondertiteling wel. Al verscheidene keren gebeld met de klantenservice van Tele2, maar deze hebben geen oplossing voor het probleem en helpen me niet verder. Wie weet de oplossing? Moet ik iets instellen? Bij Ziggo zie ik een mooie handleiding om ondertiteling in te stellen. Tele2 heeft deze helaas niet.
Beste iedereen, Ik zie dat de TV verbindingsset ook werkt via het elektranetwerk. Echter, ik heb ook al 2 andere connectors die via het lichtnet internet verspreiden (oa voor zonnepanelen). Stoort de Tele2 tv verbindingsset niet met mijn bestaande WiFi links apparaten die ook via het elektriciteitsnet werken? Is o.a. apparatuur van D-Link. Bedankt alvast! Groeten, Tom
Mijn apparaat van de interactieve tv start niet op. het beeld blijft hangen op bezig met opstarten. heb al verschillende dingen geprobeerd: herstarten. ook modem al opnieuw opgestart. het probleem blijft. ik hoor het graag.
Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening te ontvangen? Batterijen zijn gloeiend heet geworden, dus denk dat de afstandsbediening stuk is. Hoor graag. Groet,
Mijn opnames lukken niet, Bij een opname krijg je eerst 5 minuten van de film ervoor en op het einde kom je steeds die 5 minuten tekort..... groet Ron
Als ik de tv app wil installeren krijg ik de melding dat het apparaat al geregistreerd is. Ik kan dan op help drukken maar krijg dan geen informatie. Hoe krijg ik deze app werkend?
Hi, Since my network hub is far from my living room, to avoid 15m long cable..I started to use a wireless repeater which works perfectly with my devices except the decoder. I connect decoder to wireless repeater with a lan cable, of course Is there a way to make it work with a wireless repeater? Appreciate the help. PS: Decoder works just fine when I connect the decoder with cable to the main modem.
Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken? Bedankt alvast!
Zoeterwoude 1 mei 2019 geen tv geen internet geen telefoon.... storing bij tele2???
Hallo Tele2 Sinds een paar maanden heb ik tv, internet en bellen bij jullie. Bij het aanmelden was mij verteld dat ik tot 80 uur tv programma's kon opnemen, en dit staat ook op de site. Helaas red ik dit momenteel niet, het werkelijk aantal uren ligt veel lager. Momenteel heb ik 578 minuten opgenomen, dit is net iets minder als 10 uur, en het geheugen zit nu al 21% vol. De opnamecapaciteit van de decoder is dus minder als 50 uur, hoe kan dit? Mijn ouders zitten momenteel bij Digitenne, maar Digitenne stopt er binnenkort mee, zij zijn dus ook op zoek naar een nieuwe tv provider. Zij nemen nu heel veel programma's op, en vinden 80 uur al erg weinig, de huidige Topfield TF5300K staat zeker 300 uur aan opnames op. Voordeel van de decoder die ik heb is dat de opnames wel langer dan een jaar blijven staan, bij de meeste providers worden programma's na een jaar gewist. Zijn er nog mogelijkheden om meer uren opnametijd te krijgen?
Al maanden gebeurt het regelmatig dat de tv spontaan uitvalt en weer opstart. Op een willekeurig tijdstip overdag en savonds. Melding ' controleer uw netwerkaansluiting'...tele2 is bezig met opstarten.. Na ca 10 minuten weer verbinding. Diverse keren klantenservice gebeld. Iedere keer een ander advies: resetten, netwerkkabel er uit, nieuw modem, nieuwe kabel, nieuwe homepluggen, opschrijven wanneer, hoe lang, bij welke zender, enz. Niets helpt. Men weet het zelf ook niet. De laatste week bijna ieder uur en vanavond 3x in 2 uur. Nu blijft tv verbinding gewoon een uur weg! Om woest van te worden. Als je vraagt of er meer mensen zijn met deze klachten zegt men dat dit nooit voorkomt. De klachten die ik lees op forum vertellen wat anders. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet... bij een andere provider denk ik
Beste, De afgelopen dagen, bij het verschuiven van de Mediabox, merkt ik dat de Mediabox niet meer aan ging. Na wat gefriemel met de stroomkabel merkte ik dat het weer werkte. Echter vandaag viel de Mediabox uit en lukt het me niet meer om de stroom er terug op te krijgen. Geprobeerd met een ander stopcontact maar ook dit mocht niet baten. Nog even alle kabels langs gelopen en de contacten schoongemaakt maar ook dit zorgde er niet voor dat er iets ging branden op de Mediabox. Ik kom tot de conclusie dat mijn Mediabox kapot is. Hoe kan ik een vervangende aanvragen?
Hallo, Een paar weken geleden mocht ik een nieuwe tv decoder ontvangen omdat de vorige defect was. Het probleem was meteen verholpen en alles werkt weer perfect. De defecte decoder is de dag erna direct retour gestuurd. Nu krijg ik vandaag een brief dat een deel of alle apparatuur niet retour is ontvangen. Zou u mij hier meer uitleg over kunnen geven, wat er bijvoorbeeld nog mist. Bij mijn weten heb ik alles netjes geretourneerd. Met vriendelijke groet, Wouter
Wij kunnen sinds deze week geen tv meer kijken. Ik krijg de melding geen verbinding, controleer of het modem goed aangesloten is. Internet deed ook even raar gister maar dat is alweer gefixt.
het is juist mensen helaas meld tele 2 het zelf niet maar er is weer eens een storing ik woon in amsterdam en hier hebben wij geen tv dus het ligt niet aan uw decoder dan wel verbinding het zit bij tele 2
Hallo, ik heb een tv die werkt met netwerk kabel voor internet (geen wifi) beneden, maar ik heb mijn kantoor met netwerk kabel en internet modem boven. nou wil ik graag beneden internet aan de tv en mijn digitale tv kastje aansluiten, hoe kan ik dat doen zonder te boren of lange kabel te trekken?
Hallo, Wanneer komt er een update voor de decoder? Zodat we de volgorde van de zenders in favorieten zelf kunnen aanpassen, want dat zou erg fijn zijn.
Hoi, is het mogelijk om opnemen & pauzeren af te sluiten zonder een contractverlenging aan te gaan? Aangezien er "interactieve tv" al stond vermeld als onderdeel van mijn abonnement ging ik er van uit dat deze opties al waren inbegrepen, dus nogal zuur dat ik er nu voor moet betalen. Maar er zit niks anders op blijkbaar. Echter, ik heb geen zin om de contractduur daarbij ook weer automatisch te verlengen, moet dat bij deze extra optie? Als het niet nodig is wil ik het wel afsluiten namelijk
Sinds dat we klant zijn bij tele 2 al problemen. Begon met de levering (eigenlijk annulering van de levering. tot 3x toe spontane annulering van de bestelling zonder bericht hierover te geven) en nu het er uiteindelijk is nog steeds niet happy. Al contact gehad via de telefoon maar een echte oplossing is er helaas nog niet. Onze eerste tv ontvanger: gaf bij opnames foutcode 7000 aan, gaf vaak aan: het afspelen van deze zender is niet gelukt, start de tv ontvanger opnieuw op, oeps er gaat iets fout druk op ok om opnieuw op te starten, opnames spelen niet af(zonder foutcode) maar blijven op zwart scherm en de tv ontvanger was heel erg traag. Nu hebben we een andere TV ontvanger maar de problemen zijn nog niet opgelost helaas. Geplande opnames zijn niet opgenomen(vandaag bv. maar er was geen conflictopname) en terugkijken werkt ook niet. Ook vaak haperend beeld tijdens terugkijken en bekijken van opnames. Soms zo erg dat er een minuut of 5 van het programma onverstaanbaar en alle
Hallo allemaal, Ik heb een nieuw huisje en moet natuurlijk een tv abo gaan afsluiten. Nu wil ik de tv aan de muur op zo’n beugel gaan monteren. Ik heb al een gat aan de achterkant geboord om de kabels door de muur te halen. Maar ik bedenk me nu dat ik natuurlijk een kastje (decoder) bij de tv moet plaatsen voor het ontvangen van het afstandsbediening signaal. Helaas kan deze ook niet achter de muur toch? Dus ik zat nu te denken hoe ik dit kan oplossen zonder dat het lelijk wordt. Wat als ik het kastje achter de televisie verticaal plaats, dus aan de muur vast en dan alleen het voorkantje van de decorder een klein beetje onder de televisie laat uit komen. Zou hij dan nog het afstandsbediening signaal kunnen ontvangen? Ik denk dat dit nog de mooiste/beste oplossing is?! Alvast bedankt mensen!
Beeld en geluid lopen vaak niet synchroon op de televisie ; hoe is dit op te lossen?
Hallo leden. Ik heb al enige tijd een probleem met mijn decoder. Hij geeft wel beeld maar geen geluid. Heb verschillende HDMI kabels geprobeerd zonder resulaat. Ook geeft hij bij het opstarten aan dat er GEEN hdmi signaal is gedetecteerd...wat vaag is aangezien ik t dus wel kan zien via de hmdi kabel. De ps4 en android boxen werken wel allemaal naar behoren. Is het mogelijk dat ik een andere decoder kan krijgen om dit te testen of ligt het toch aan mijn televisie? (samsung LE32b350f1wxxn) Met vriendelijke groet, leonie
Ik ben al sinds december 2017 bezig met tele2 om een degelijke tv verbinding te krijgen. heb al twee keer alle apparatuur vervangen en er is zelfs al 2 keer een monteur langs geweest tele2 herkent deze fout niet en houd de klant gewoon aan het lijntje wel de kosten tellen maar service kun je vergeten. tv decoder loopt vast , slaat uit en start opnieuw op, dit nu al diverse keren telkens apparatuur vervangen en zelfs nieuwe kabels aangelegd door monteur probleem blijft zich voor doen. tele2 geeft aan dat het modem geen fouten aangeeft en dat er verder onderzoek moet worden gedaan. ik ben dus nu bijna dagelijks de decoder aan het resetten om ook maar op eniger wijze tv te hebben. Mijn mening is dan ook dat tele2 wel geld wil verdienen maar daarvoor wel de grootste troep levert die je maar kunt voorstellen. klanten service gewoon waardeloos houd de klant gewoon aan het lijntje met dit en dat maar concrete oplossing nee hoor.
Mijn tv blijft bezig met opstarten. Ik heb de stekker er al uit gehaald, maar dat brengt geen soulaas. Enig idee wat ik nog meer kan doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.