Mijn apparaat van de interactieve tv start niet op. het beeld blijft hangen op bezig met opstarten. heb al verschillende dingen geprobeerd: herstarten. ook modem al opnieuw opgestart. het probleem blijft. ik hoor het graag.
Bladzijde 1 / 1
Wij hebben regelmatig hetzelfde probleem.
Afgelopen week al diverse keren, smiddags en savonds. Verbinding plotseling weg, net op een moment dat je dat echr niet wilt, herstarten duurt minuten lang. Daarna verschijnt bij programma aanduiding Null Null.
In het verleden diverse keren gebeld met helpdesk. Niemand weet wat de oorzaak is. Nieuwe plugs besteld, nieuwe kabel gebruikt, niets helpt. We worden het behoorlijk zat. Zodra het kan stappen we over.
Afgelopen week al diverse keren, smiddags en savonds. Verbinding plotseling weg, net op een moment dat je dat echr niet wilt, herstarten duurt minuten lang. Daarna verschijnt bij programma aanduiding Null Null.
In het verleden diverse keren gebeld met helpdesk. Niemand weet wat de oorzaak is. Nieuwe plugs besteld, nieuwe kabel gebruikt, niets helpt. We worden het behoorlijk zat. Zodra het kan stappen we over.
Goed om te horen dat je inmiddels het al even gereset hebt. Wat balen dat het probleem elke keer weer terug komt. Heb je inmiddels al met ons gebeld hierover of dat niet? Heb je alle kabels ook al even los gehaald. Is je TV decoder rechtstreeks aangesloten op het modem met een kabel?
Groeten Anton
De decoder is verbonden met een plug. Toen we problemen kregen met de tv verbinding hebben ww tijdelijk een kabel gebruikt maar toen kregen we dezelfde problemen dus dat maakte geen verschil.
Missxhien moet de decoder vervangen worden? Ik zeg maar wat. We hebben een nieuwe kabel geprobeerd, nieuwe pluggen nieuw modem...
Ik lees dat er best veel mensen zijn met deze problemen, en dat de helpdesk meestal niet weet wat de oorzaak is. Dat kan toch eigenlijk niet?
Missxhien moet de decoder vervangen worden? Ik zeg maar wat. We hebben een nieuwe kabel geprobeerd, nieuwe pluggen nieuw modem...
Ik lees dat er best veel mensen zijn met deze problemen, en dat de helpdesk meestal niet weet wat de oorzaak is. Dat kan toch eigenlijk niet?
Het klopt wat WhTurner aangeeft. Ik zie graag een reactie tegemoet van van houtum. Alvast bedankt.
Groeten Anton
Groeten Anton
Ik heb nog geen reactie ontvangen. Is het inmiddels opgelost? Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Groeten Anton
Aangezien we niks meer hebben gehoord ga ik ervan uit dat het inmiddels is opgelost. Ik heb bij deze het topic gesloten.
Groeten Anton
Groeten Anton
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.