De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Min tv decoder werkt niet: alle lampjes blijven branden ook naar meerdere malen resetten (stekker aan en uit doen). Deze decoder heb ik al vanaf juli 2008 (net zolang als mijn internet router) Is de apparatuur niet aan vervanging toe. Heb getracht telefonisch TELE2 te bereiken, echter wachttijd is momenteel extreem lang Ter info: klantnummer 2043201
Goedenmiddag tele2, Alle lampjes branden van mijn decoder, meerdere dingen geprobeerd. Zoals modem gereset. Stroom van decoder gehaald voor 1 minuut. Wil graag tv kijken. Kan ik de kabel van de voeding vervangen? Of is ds deocder (met hardescrijf) overleden. Hoor graag van jullie. Met vriendelijke gr Marc Speijer
Hi, Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een nieuw modem van Tele2 ontvangen (type ZTE ZXHN H369a) en sindsdien ontvangt mijn tv geen signaal meer (melding “geen verbinding, controleer of modem goed is aangesloten”). Tv is dus wel goed aangesloten via HDMI. Internet doet het wel nog steeds via wifi en kabel. Setup is exact hetzelfde als met het vorige modem: Modem ontvangt internet via dsl kabel Uit het modem gaat via de ethernetpoort een ronde utp kabel naar een verbindingsset (DVS 650) Bij de ethernetpoort achterop het modem knippert een groen lampje én een oranje lampje In een andere kamer loopt een ronde UTP kabel uit eenzelfde verbindingsset (DVS 650) naar de decoder/tv-ontvanger (Amino A150) Op beide verbindingssets branden drie witte lichten (heb ze opnieuw aan elkaar gekoppeld na de eerste foutmelding) Als ik dezelfde UTP-kabel uit de decoder/tv-ontvanger haal en in een laptop stop, ontvangt die laptop wel een internetsignaal Heb de decoder opnieuw opgestart en ook gere
sinds 1 ste Kerstdag zonder TV. TV in slaapkamer werkt wel. Vanochtend TELE2 Klantenservice gebeld. nu is het 17.00 uur heb totaal ruim 4 uur aan de tefeloon gezeten, nog geen klanten service en TV Ben boos, heel BOOS
Ik kan niet tv kijken en opnemen tegelijk ik krijg de melding conflict . Wie kan mij helpen mvg
Goedemiddag, De Tele2-afstandsbediening werkt sinds enkele dagen niet meer. Ik kan nu geen TV meer kijken (aangezien er nu een popup in beeld staat over een acties, maar die kan ik niet wegklikken). Ik heb al: De box van de stroom gehaald ( > 30 seconde) en er weer op gezet; Het stappenplan voor het resetten van de afstandsbediening (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/ ) uitgevoerd Beiden leveren helaas niets op. Ter info: ik heb een ovale afstandsbediening (de 'linker’ in bovengenoemd stappenplan).
Ik heb een nieuwe decoder ontvangen omdat de oude kapot is. Melding ‘maximum aantal digitale iTV decoders aangesloten’. Aub oude decoder afmelden.
hello i’ve found multiple threads on this topic, my decoder, however is 1st time and new - i don’t know whether there’s an old decoder at my rental address that needs to be deregistered?
Goedemiddag, een aantal knoppen op de afstandsbediening werken niet meer waardoor ik veel dingen niet meer kan doen/kiezen. Kan ik ergens een nieuwe bestellen? Want dit werkt niet. Mvg
Goedenavond, Dit is al de 2e keer vandaag dat ik hier iets plaats. Eerder vandaag was er een landelijke storing waardoor ik de melding kreeg: Geen verbinding. Controleer of het modem goed aangesloten is. Volgende poging om te verbinden: 32/33 Dit lag aan de landelijke storing en hierdoor had ik helemaal geen internetverbinding (2 groene lampjes bij power en WiFi, 1 rood lampje bij internet). Nadat de landelijke storing was opgelost, deed mijn internet het! Alle lampjes staan op groen en ik kan weer op Netflix etc. Maaar, de tv doet het nog steeds niet. Weer dezelfde melding. Alle kabels zitten waar ze horen, ik heb de nieuwe kabels gebruikt die ik bij het nieuwe modem meegekregen heb. Al een aantal keren de stekker eruit getrokken etc. Maar niks lukt. Hoe los ik dit op?
Beste Mevrouw of Meneer,Een seintje dat mijn decoder bijna dagelijks vanzelf herstart. Het beeld gaat op zwart en de decoder start opnieuw op.Kunt U hier wat aan doen?Dank u wel,Joost van Evert
Wij hebben nu al een tweede tv ontvanger gekregen omdat de eerste helemaal niets deed. Het huidige kastje werkt wel maar loopt steeds vast bij het veranderen van kanaal waarna er vervolgens helemaal niets meer mogelijk is en ik de stekker eruit moet trekken. Ook het opnemen van programma's gaat zeer moeizaam. Er wordt soms helemaal niets opgenomen of soms maar een gedeelte van een programma. Ik weet niet of er meer mensen zijn met slechte ervaringen met deze tv ontvanger maar ik vind dit zwaar onder de maat.
Sinds kort verhuisd dus ook nieuwe tele2. Elke keer als ik een lamp aan zet, een stekker in het stopcontact doe, etc. gaat de decoder op zwart. Ik dacht dat er iets met mijn elektriciteitsnet mis was. De decoder staat totaal niet in de buurt van andere elektrische apparaten (behalve dan de tv) en ook niet vlak bij een stopcontact (netjes de instructies gevolgd). Ik dacht er al aan om een elektricien te laten komen! Maar stak ik een kaarsje aan in de buurt van de tv, en ging het weer op zwart! De decoder is zo gevoelig dat zelf 2 meter in de buurt van een aansteker genoeg is om het beeld totaal te storen. Ik denk dat ik een nieuwe decoder nodig heb, want dit is niet te doen. Zijn er andere oplossingen?
Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen. Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)
waarom werkt teletekst pagina 888 niet op sbs en rtl. kan je dat zelf instellen?
Tv start steeds opnieuw op. Al een aantal weken start mijn tv steeds opnieuw op tijdens het kijkensoms achter elkaar. soms gaat het een paar uur goed.. ik heb de internetkabels gewisseld. alles opnieuw opgestart waaronder ook de modem. Helaas zonder succes, hebben jullie een suggestie wat ik zou kunnen doen? alvast bedankt.
Afstandsbediening maakt geen contact meer met tv ontvanger. Batterijen al vervangen. Ontvanger is door stroomstoring 2,5 uur uit geweest. Ik zette hem het afgelopen jaar al bewust niet meer uit omdat hij al slechter reageerde op aan/uit zetten maar nu blijven alle lampjes uit op de ontvanger. Kan iemand van tele2 advies geven wat nu te doen?
Storing aan het modem. De powerbook blijft rood branden
Ik had een smart remote controle van samsung en die was gekoppeld aan mijn amino decoder nu ging deze stuk dus heb een nieuwe gehaald maar heb een probleem ik kan er alles mee maar niet zenders zappen als ik dat doe schiet de tv van hdmi naar tv en heb ik zwart beeld wie kan mij helpen dit te verhelpen want zo kleine smart controle vind ik super handigMvg yuri
Ik heb geen tv en internet en tele2 is onbereikbaar via telefoon,Iemand enig idee wat er aan de hand is..
Hallo 2uur geleden kon ik ineens niet meer televisie kijken of op internet. En nu heb ik dus alles nagekeken en alles er uit gehad en weer aangesloten maar niks doet het. En na een uur bellen nog steeds niemand te pakken ben ik het een beetje beu weet iemand miss wat dit is of? Gr wesley
Ik denk dat er iets mis met de decoder. Kreeg de melding 'schijfruimte 100% vol', dus heb ik heel veel opnames eraf gegooid. Ik heb er nu 6 programma's op staan, er een stuk of 10 afgegooid. Ik weet dus zéker dat het niet klopt. Er staat nog steeds 100% vol
TV ontvangst wordt steeds slechter sinds een aantal weken, beeld blijft een aantal seconden stilstaan en later in de avond helemaal geen ontvangt meer sinds 2 dagen Daarnaast wordt mijn internet ook steeds trager
Tijdens “uitzending gemist” kijken vanmorgen was ineens het beeld weg. Ik heb nog wel internet. Ik lees niks over een storing in de omgeving van Hoogeveen. Kan het misschien een fout in de ontvanger zijn?
Kan iemand de oude decoder afmelden van mijn moeder. Ik heb zojuist een nieuwe bij mijn moeder geïnstalleerd.Specs oude decoder S/N KE3415D0052205
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.