De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Beste, Laatst heb ik een brief ontvangen van Tele2 dat ik alles moet terugsturen (modum etc). Maar heb ik daar in het begin niet al een kleine 100 euro voor neergeteld? Waarom moet ik die terugsturen dan? En met welke retourdoos? Graag een reactie
Goedemorgen, Ik probeer al 2 dagen een steam server op te zetten met de oude davolink 2020 modem. ik heb echt alles geprobeerd maar portforward (virtual servers) werkt gewoon niet. en ben er wel vrij zeker van dat het aan de modem ligt. wat moet ik doen?
Hallo mijn tv ontvanger is stuk (Lan aansluiting maakt geen contact meer) Ik heb nog eenzelfde ontvanger liggen maar deze doet het niet is niet geactiveerd. kan ik deze alsnog laten activeren zodat ik niet hoef te wachten op een nieuwe?
Ik heb precies hetzelfde probleem als hier: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/adsl-blijft-gelimiteerd-op-originele-snelheid-67303 Blijkbaar is er bij de klantenservice nog geen workaround voor. Mijn enige optie is om mijn bestaande abonnement op te zeggen, 3 weken zonder internet te zitten en dan weer hetzelfde abonnement nemen. Kan ik ook gebruik maken van het aanbod dat in het gelinkte topic wordt gedaan? Lijkt me wel net zo chique. Ik betaal al 2.5 jaar voor 60 Mbit en nu kan ik het eindelijk krijgen door een upgrade van de wijkkast en dan kan het administratief niet.
Goedenavond, ik heb sinds 26 augustus mijn installatiepakket ontvangen en de verwachting was dat ik per 3 augustus mijn pakket kon installeren. Zojuist de modem aangesloten, echter werkt wifi niet. Internet lampje brand niet, wifi signaal wordt wel gevonden maar werkt niet. groet, chabel
Sinds vanmorgen staan er geen zenders meer in de gids. Alleen tele2, 999, is zichtbaar. Ook met zappen, zender naar boven of onder kom ik alleen terecht op tele2. Als ik de zenders los intik kom ik er wel op. Wie heeft er een oplossing?
Geachte, Hoe kan ik het wachtwoord van mijn modem 'Technicolor' veranderen? Dit vanwege veiligheids-overwegingen. Men heeft namelijk ingebroken bij mij, en is achter mijn E-mail inlog-wachtwoord gekomen. Dit liet men mij zien, ook toen ik dit wachtwoord veranderd had. Men dreigde mijn adressen aan te schrijven met nep-mails. Misschien heb ik niet goed gezocht, maar ik kon dit niet vinden op uw site. Bij voorbaat dank. Gr. Jean
De ene keer doet de tv het wel de andere keer niet. Dan krijg ik de melding dat er geen signaal is. Het vreemde is dat de zender rtl7 met slotje voorafgaand even in beeld komt, terwijl ik geen rtl7 als laatste heb gekeken. Daarna komt de melding dat er geen signaal is. Ik gebruik homeplugs van tp link maar als ik die ertussen uit haal en verbind met de vaste grijze kabel die is meegeleverd krijg ik nog steeds dezelfde melding.
Hello kan ik mijn eigen modem aansluiten? ik gebruik thuis allen internet
Goedemorgen, Hierbij mijn eigen topic om hopelijk tot een oplossing te komen. Ik wilde eind augustus slechts een verhuizing doorgeven. Hierop werd aangegeven dat er een nieuw internetabonnement gestart zou worden op mijn nieuwe adres. Toen ik aangaf dat ik dit niet wilde omdat ik eerst wilde kijken of het internet beter zou zijn dan afgelopen 5 jaar als klant bij Tele2 werd mij beloofd dat ik maandelijks kon opzeggen. Op 6 september heb ik het abonnement aangeschaft, op 17 september ging het in en in de dagen erna bleek het niet beter te zijn waardoor ik op 20 september heb opgezegd. Voor de opzegging wordt nu €133 gerekend, omdat ik ‘binnen de contractduur opzeg’. Dit terwijl ik tijdens de bedenktijd heb geannuleerd en daar per mail een bevestiging van heb. Er wordt door de telefonische klantenservice ontkend dat mijn annulering binnen de bedenktijd is geweest. Daarnaast is mij dus beloofd dat het abonnement maandelijks opzegbaar was. Ik hoor graag wat een passende oplossing zou
Ik draai een aantal server applicaties op een dedicated Linux machine. Deze moeten aanspreekbaar zijn door iedereen die mijn IP address benaderd op de juiste poort. Ik heb alle porten in mijn firewall opengezet en getest en de dedicated machine maar een assigned IP address gegeven, want anders is hij gewoon weg niet te benaderen. Ookal staat de server applicatie te draaien, te luisteren naar de juiste poort en de firewall correct ingesteld. Ik kan hem wel binnen mijn LAN op extern IP benaderen, maar vanaf buiten wordt hij ergens gereject. Nu heeft deze machine een tijdje gedraait, maar was oppeens niet meer te benaderen. Ik ben toen weer netwerk troubleshooting gedaan. en kwam erachter dat de machine geen Assigned public IP address had en de portforwarding niet meer geassigned was aan die machine. Daarnaast werkt de portforwarding tool op de router niet goed en heb geen administrator toegang. Ook krijg ik niet de PPPoE inlog gegevens om mijn eigen router aan te sluiten om deze pr
Internet en bellen werk niet meer sinds zaterdag in 2624 LT Erg vervelend omdat de zorg afhankelijk is van de wifi aldaar. De telefoon geeft aan dat er "geen lijn" is. Op de modem is er geen lampje dat gaat branden. Op de modem brand het ADL lampje groen en internet rood. Na enige tijd gaat het rode uit en begint de ADL te knipperen. Vermoedelijk een lijn zoeken. Na enige tijd gaat de internet weer op rood. Resetten, spanning er af voor 2 minuten . . . niets lijkt te helpen. Wie komt met een oplossing. Vanmorgen, als zoon, mijn bundel leeg gebeld in de wacht ! ! ! ! Kan niet hoor. Fatsoenlijk zou zijn dat er na 10 minuten wachten een terugbel boodschap komt en je het nummer kunt achterlaten . . .
We kunnen sinds zaterdag geen tv meer kijken. Het beeld bleef op zwart staan, dus we hebben de stroom er af gegooid en toen is de modem begonnen met opstarten. Deze is nu al 3 dagen bezig met opstarten. We hebben meerdere keren de stroom er af gehaald, maar het helpt niets. De Tele2 klantenservice is in het weekend niet bereikbaar, ook al beweren ze van wel, en vandaag krijgen we ze al de hele dag niet te pakken. Je kunt niet chatten (dan wordt je doorverwezen naar het tel-nummer) terwijl je normaal gesproken altijd kunt chatten. Ook de telefoon nemen ze niet op, ze zijn de hele dag ‘in gesprek’. Volgens mij wordt er expres niet opgenomen omdat ze gek worden van alle telefoontjes en niet weten wat ze er mee aan moeten. We willen graag dat iemand ons helpt. Het is nu al de zoveelste keer, dadelijk stappen we over naar een andere provider als dit zo moet.
niet voor de eerste keer werkt tv niet meer. Alleen het blauwe lampje blijft branden ( in beeld staat al uren tele 2 een moment geduld aub) Uiteraard ook al gereset etc etc. Klantenservice contact opgenomen maar geven weer eens geen thuis. Hoe dit op te lossen?
Hallo wie kan mijn d1 melding verwijderen
Hallo, Ik heb een paar uur geleden bericht gekregen dat mijn apparatuur geïnstalleerd kan worden. Echter lukt dat niet. Mijn modem (technicolor) start op, echter bij de lampen test blijft het lampje van dsl-1 uit. Vervolgens knippert het powerlampje rood en na een tijd blijft die branden. Vervolgens gaat het tv symbool knipperen. (zie foto 1) Vervolgens is bij de tv ontvanger de volgende tekst te lezen: De modem zit aangesloten op een type 2 aansluiting in de studeerkamer: De vorige eigenaar van het appartement had zijn internet en tv via ziggo en gebruikte onderstaande aansluiting in de woonkamer: Kunt u mij verder helpen? Groetjes, Caspar
Hoi! Ik heb sinds kort een nieuwe tv ontvanger omdat de oude kapot was. Na het aansluiten van dit kastje kreeg ik in beeld dat het maximum aantal itv-decoders bereikt is. Ik probeer de klantenservice te bereiken maar hier kom ik nu al 3 maal achter elkaar in een wachtrij van 20 minuten en daarna nog geen gehoor... kan iemand mij helpen met dit probleem?
Geachte Heer/Mevrouw, Kunt u aangeven hoevaak er storingen zijn in het postcodegebied 2807DR. Zowel gisteren als nu hebben we wederom geen internet. 7 september hadden we ook al een dag geen internet. Pas 2 weken nadat het abonnement van tele2 in was gegaan hadden we pas werkend internet, inmiddels zijn we er wel een beetje klaar mee. Ik hoor graag van u, Mvg Kelvin kaptein
na steeds enkele dagen of weken blijft de melding terugkomen dat ik geen opnames zou hebben en de schijf 100% vol zou zijn en kan ik weer alles resetten dit word erg irritant en begin ik te zien als wanprestatie en dus reden om voor mij kosteloos het abonnement te stoppen als er niet heel snel een definitieve oplossing komt. update ook geplande opnames blijken nu niet opgenomen terwijl het rode lampje wel aan was tijdens de opname tijd dus dat gaat ook al fout 3 ingestelde opnames gewoon weg terwijl na de zoveelste reset de schijf slechts 42% vol is als ik zo op het forum kijk bestaat dit probleem al zeker 3 jaar en dus nog niks opgelost gaat lekker zeg
Het inloggen in het zwarte modem van Tele2 lukt niet. Weet de gegevens niet meer. Graag wil ik er weer in komen hoe doe ik dat? Een harde reset is dat de oplossing, zo ja hoe moet dat.
What to do? Ik zie wel de namen van de tv zenders, maar het beeld blijft zwart....
Gistermiddag rood lampje bij mijn internetverbinding, meerdere malen gereset mocht niet helpen. Gisteravond laat was het rode lampje weg heb nu wel weer verbinding met laptop via de kabel maar ik heb nog geen Wifi lampje brand niet en ik ben ook niet terug te vinden. Vanmorgen ook al weer opnieuw gereset maar werkt nog niet. Zijn jullie ergens mee bezig geweest geweest gisteren las ook een ander topic van iemand uit omgeving Sliedrecht die gisteren dezelfde klacht had en ik zit in dezelfde regio.
Mijn tv ontvanger op de slaapkamer doet het niet meer, hij blijft op het blauwe lampje staan en de adapter wordt heel heet.
Sinds gisteren alle tv zenders zwart beeld behalve Nederland 123. Bekend?in Maarssen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.