Geachte,
Hoe kan ik het wachtwoord van mijn modem 'Technicolor' veranderen?
Dit vanwege veiligheids-overwegingen.
Men heeft namelijk ingebroken bij mij, en is achter mijn E-mail inlog-wachtwoord gekomen.
Dit liet men mij zien, ook toen ik dit wachtwoord veranderd had.
Men dreigde mijn adressen aan te schrijven met nep-mails.
Misschien heb ik niet goed gezocht, maar ik kon dit niet vinden op uw site.
Bij voorbaat dank.
Gr. Jean
beantwoord
Wachtwoord Technicolor modem veranderen
Beste antwoord door Malamute
En hoogstwaarschijnlijk is hij niet eens gehacked maar is het zo'n oplichtersmail die zogenaamd vanuit je eigen mailbox verstuurd is.
Wat er als emailadres bij afzender staat zegt niets over door wie het werkelijk verstuurd is, je kan daar elk willekeurig emailadres invullen.
Om erachter te komen waar het echt vandaan komt moet je de emailheaders bekijken.
Meestal beweren ze opnames van je hebben via je PC webcam, de meeste gebruikers die zulke mails ontvangen hebben niet eens een webcam aan hun PC zitten, is pure bangmakerij want ze hebben helemaal geen opnames.
Je moet zeker ook een bepaald bedrag in bitcoins overmaken? Dat vooral niet doen!
Bekijk origineel berichtWat er als emailadres bij afzender staat zegt niets over door wie het werkelijk verstuurd is, je kan daar elk willekeurig emailadres invullen.
Om erachter te komen waar het echt vandaan komt moet je de emailheaders bekijken.
Meestal beweren ze opnames van je hebben via je PC webcam, de meeste gebruikers die zulke mails ontvangen hebben niet eens een webcam aan hun PC zitten, is pure bangmakerij want ze hebben helemaal geen opnames.
Je moet zeker ook een bepaald bedrag in bitcoins overmaken? Dat vooral niet doen!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.