beantwoord

Internet en bellen werkt niet

  • 30 September 2019
  • 2 reacties
  • 188 x bekeken

Internet en bellen werk niet meer sinds zaterdag in 2624 LT
Erg vervelend omdat de zorg afhankelijk is van de wifi aldaar.
De telefoon geeft aan dat er "geen lijn" is.
Op de modem is er geen lampje dat gaat branden.
Op de modem brand het ADL lampje groen en internet rood. Na enige tijd gaat het rode uit en begint de ADL te knipperen. Vermoedelijk een lijn zoeken.
Na enige tijd gaat de internet weer op rood.
Resetten, spanning er af voor 2 minuten . . . niets lijkt te helpen.
Wie komt met een oplossing.

Vanmorgen, als zoon, mijn bundel leeg gebeld in de wacht ! ! ! ! Kan niet hoor.
Fatsoenlijk zou zijn dat er na 10 minuten wachten een terugbel boodschap komt en je het nummer kunt achterlaten . . .
icon

Beste antwoord door Rusty 3 October 2019, 13:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Er is geen algemene storing bekend. Ik kan de verbinding voor je nakijken ik heb hier wel informatie voor nodig. Zou je me in een privébericht het volgende kunnen sturen: Je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Jasper, niet eerder gereageerd omdat ik dinsdag (met nieuwe bundel) alweer gebeld had en kreeg toen wel redelijk snel iemand aan de lijn. Die heeft gemeten en het bleek een KPN foutje te zijn die een "snelle lijn" (?) op de aansluiting had gemonteerd wat het modem niet kon verwerken. KPN is gisteren geweest en die heeft gecorrigeerd; alles werkt weer.

Ik weet niet of je dezelfde persoon bent die een tweede post heeft verwijderd, maar toen had natuurlijk ook al meteen deze vragen gesteld kunnen worden ipv botweg te melden dat er een post verwijderd is terwijl er geen topic voor Internet + Bellen kan worden aangemaakt.

Groet - Marc