Ik heb precies hetzelfde probleem als hier: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/adsl-blijft-gelimiteerd-op-originele-snelheid-67303
Blijkbaar is er bij de klantenservice nog geen workaround voor. Mijn enige optie is om mijn bestaande abonnement op te zeggen, 3 weken zonder internet te zitten en dan weer hetzelfde abonnement nemen.
Kan ik ook gebruik maken van het aanbod dat in het gelinkte topic wordt gedaan? Lijkt me wel net zo chique. Ik betaal al 2.5 jaar voor 60 Mbit en nu kan ik het eindelijk krijgen door een upgrade van de wijkkast en dan kan het administratief niet.
beantwoord
ADSL gelimiteerd op oude limiet
Beste antwoord door eric
Als de klantenservice aangeeft dat je snelheids verhoging alleen kan door je huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe aan te vragen kom je automatisch bij T-mobile terecht.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.