beantwoord

ADSL gelimiteerd op oude limiet

  • 5 September 2019
  • 6 reacties
  • 265 x bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem als hier: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/adsl-blijft-gelimiteerd-op-originele-snelheid-67303

Blijkbaar is er bij de klantenservice nog geen workaround voor. Mijn enige optie is om mijn bestaande abonnement op te zeggen, 3 weken zonder internet te zitten en dan weer hetzelfde abonnement nemen.
Kan ik ook gebruik maken van het aanbod dat in het gelinkte topic wordt gedaan? Lijkt me wel net zo chique. Ik betaal al 2.5 jaar voor 60 Mbit en nu kan ik het eindelijk krijgen door een upgrade van de wijkkast en dan kan het administratief niet.
icon

Beste antwoord door eric 9 September 2019, 13:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Helaas. Deze workaround kan niet meer. Tele2 verkoopt alleen nog maar "tot 20mb" thuis. Alle overige (snellere) pakketten worden alleen nog door t-mobile thuis verkocht. Of zie jij nog snellere pakketten onder de Tele2 vlag als je de postcode checker gebruikt?

Dat is dus alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten.
Reputatie 7
Badge +12
Als de klantenservice aangeeft dat je snelheids verhoging alleen kan door je huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe aan te vragen kom je automatisch bij T-mobile terecht.
Nee omdat ik een bestaande klant ben dus niet.
Reputatie 3
Badge +5
Ik moet aansluiten bij het antwoord dat @eric geeft. Wanneer de enige oplossing is om het eerst af te melden en daarna weer aan te melden dan kan dat niet. Je zit dan nog aangesloten op een andere wijkkast. Wij kunnen geen migraties doen, omdat deze wijkkasten van KPN zijn. Dit kan alleen opgelost worden door een nieuwe aanmelding. Wij kunnen dan geen Internet Basis of Extra meer voor je aanvragen, omdat deze nu bij T-Mobile zitten.


Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit gesloten.