De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ter vervanging van het Davolink modem een ZTE modem ontvangen. Helaas zit er geen standaard (voet) bij. Het modem kan nu alleen plat worden geplaatst. Er zit ook maar één telefoonkabel (RJ11) bij. Voor en na de splitter zou ik er twee in totaal nodig zijn. Is het noodzakelijk of aan te bevelen om de oude telefoonkabels te vervangen? De telefoonkabel, die bij het nieuwe modem zit, ziet er uit alsof deze van hogere kwaliteit is.Graag zou ik nog een standaard voor het ZTE modem willen ontvang. Als het aan te bevelen of noodzakelijk is, ook graag nog een telefoonkabel.Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Harrit
wat is mijn Tele2 Thuis-gebruikersnaam en wachtwoord in
Hallo , ik wil graag weten wat het post-adres of e-mail adres is van Tele2 (Internet en TV) voor klachten ? Ik kan het niet vinden op de website van Tele2 … Dus ik hoor het graag ! Alvast bedankt.
Hallo ,Ik probeer vrienden van mij te helpen, via deze weg.Gegevens kan ik op aanvraag doorgeven.Zij hebben een Tele2 abonnement, maar extreem traag internet.De reden werd mij vrij snel duidelijk :De bekabeling binnenshuis was zeer slecht.Lange kabel van ISRA naar modem, met zeer veel beschadigingen en vele overgangen(kroonsteentjes / varkenssnuit / doorverbind-terminals)...Ik heb alles binnenshuis vervangen voor een goede kabel uit 1 stuk.Rechtstreeks en fatsoenlijk gesoldeerd aan het ISRA punt.Direct naar de RJ11 van het modem.Nieuwe modem is eveneens onlangs door mij geplaatst.De verbinding die gehaald wordt is echter ver beneden verwachting.(waarschijnlijk door de vele jaren slechte bekabeling).Ik zal hier beneden een screenshot toevoegen van de modem waardes.Er wordt zelfs ADSL aangeduidt , ipv VDSL..Ik vermoed dat deze lijn geheel opnieuw ingeregeld dient te worden.En ik begrijp dat hiervoor een DLM reset wellicht de uitkomst is?
Goedemiddag, kunt u misschien een nieuwe afstandsbediening toesturen, de huidige werkt niet meer en de stappen heb ik (zoon van de gebruiker) doorlopen. Zijn er geen kosten aan verbonden? Met vriendelijke groet.
Kan niet meer bellen of gebeld worden vaste telefoonlijn
Geachte Tele2, moderators,mijn Fritzbox 7590 heeft meer dan een half jaar helemaal perfect gewerkt. Rond de 50 MB zoals VDSL ook aangeeft, maar gisteren was het internet ronduit slecht. Steeds maar werd de verbinding verbroken. Ik kreeg af en toe snelheden terug van 20MB, 18MB en vannacht opeens ging het weer richting 50MB, maar het blijf beetje instabiel. Mijn vraag is kan een moderator nakijken of er iets aan de hand is bij ons in de buurt of is er iets mis met de overgang (is ongeveer 11-12-2023 begonnen).1. Is er in de wijk iets aan de hand? Hebben meerdere mensen last van falend internet?2. Is de login (voor de verbinding) veranderd? (lijkt mij niet want krijg af en toe verbinding) maar toch vraag ik het ivm de log van fritzbox.3. Is er storing geweest? Is die opgelost?4. Zijn er anderen met problemen? Heeft dit te maken met de overgang op Odido? check aub ook mijn contract want uiteindelijk wil ik glasvezel en heb iets afgesproken over overgang daar weer op. Misschien gaat daarme
Hierbij mijn officiële verzoek om het account XXX op te heffen. Het account bestaat uit alleen een e-mailadres en wachtwoord. Ik wil daarom geen extra gegevens verschaffen om het account op te heffen. Jullie kunnen verifiëren dat ik het account gebruik, omdat ik het heb gebruikt om dit forumaccount aan te maken. Graag ontvang ik de bevestiging van het verwijderen van het account.
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe modem ontvangen, model ZTE. Sinds ik de oude (Comtrend) heb vervangen, is de internet verbinding op alle apparaten, via WIFI of via vaste kabel aanzienlijk verslechterd. Websites blijven vaak hangen bij het downloaden, of laden helemaal niet. Ik heb internet snelheidstests uitgevoerd op verschillende momenten, de download is 5 tot 8 Mb/s, maar de upload is 0.15 Mb/s. Zou het komen door die trage upload? Hoe kan dit worden opgelost? Ik heb ook geprobeerd weer de Comtrend aan te sluiten, maar die wil geen verbinding meer maken helaas. Is die nu permanent afgesloten sinds ik de ZTE heb gebruikt? Ik zou veel liever de oude weer gebruiken, daar had ik geen problemen mee.
Vandaag bericht ontvangen van Tele2 dat mijn Zonnet email adressen stoppen omdat deze maar “door een beperkt aantal mensen worden gebruikt ..” Alternatief: Een extra abonnement afsluiten voor uiteindelijk € 12,00 bij een bedrijf InterNL dat telefonisch of per mail niet bereikbaar is en met veel slechte recensies van Tele2 klanten op dit forum. Zou het niet netjes zijn om dit kostenneutraal te doen zeker omdat het een “beperkte groep” klanten betreft? En mag het Tele2 klantenbestand überhaupt overhandigd worden aan een zelfstandig opererend commercieel bedrijf? Ik stoor me ook aan de communicatie in de mail. De suggestie b.v. dat “omdat de dienst gratis is” deze ook zonder consequentie mag worden stopgezet. Nergens een excuus of een sorry. O ja, je mag ook kosteloos opzeggen, dat is toch wel mooi! En of de klant zijn nieuwe emailadres ook nog even wil doorgeven aan Tele2… Ik vraag me af of de managers enig idee hebben hoeveel inspanning er nodig is om 25 jaar gehanteerde e-mailadressen
Ik heb op 16-8-2023 de bevestiging van Tele 2 gekregen, dat mijn abonnement stopt per 31-10-2023.Nu heb ik toch een factuur over nov 2023 gekregen met het volledige abonnement en een factuur in december met een terug te ontvangen bedrag over 21 dagen van november 2023. Ik vind het niet juist dat er 9 dagen geteld worden, terwijl het abonnement al op 1-11-2023 gestopt is. Ik heb toen ook geen diensten meer afgenomen.In dezelfde mail heeft tele 2 gezegd dat er een retourdoos verzonden zou worden, deze is dus ook nooit door u verstuurd. Op mijn mail is toen nooit gereageerd. Ik heb toen het modem maar in mijn eigen verpakking naar u verzonden.Graag de credit factuur herstellen en het VOLLEDIGE ABONNEMENTSGELD van november terugstorten.abonnementnummer is B0001994236 Dank U
Geen internet sinds 5 dec 2023 in Utrecht 3532GS met modem Tele2 ZTE Home Gateway ZXHN H369A. Al meerdere malen gereset en aan en uit gedaan zonder resultaat. Nieuwe modem sinds enkele maanden. TV Gemist werkt soms niet, maar nu helemaal geen internet meer. Lampje voor het internet brandt niet.
Kreeg maandag 20-11-2023 een email dat er een nieuw modem onderweg is. Ik heb mijn nieuwe modem ontvangen.Alleen de standaard om het modem in te zetten ontbreekt, Graag een reactie. (Zou makkelijk zijn als ik gelijk via de betreffende email kon reageren op het ontbreken van de standaard)
ads light factuur is 28,80echter in november is de factuur gewijzigde naar ads van 50,17 met een korting voor light van -32,37 (totaal zelfde bedrag weer)Waarom is deze wijziging? wat staat er te gebeuren :)
Op mijn modem (Home Gateway ZXHN H369A) zit een knopje waarmee ik wifi uit kan zetten. Maar na een tijdje (meestal na een half uur) gaat het wifi-lampje automatisch weer branden? Hoe krijg ik het voor elkaar dat het wifi-lampje uit blíjft ? Want ik wil niet dat die automatisch weer aan gaat.Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank.
Hallo ,Verleden week ging mijn Tele2 decoder kapot . Heb Tele2 gebeld , erg lang in de wacht en er zou een nieuwe gestuurd worden .De tweede decoder in mijn slaapkamer was niet kapot en deed het gewoon .Eind van de week de nieuwe decoder ontvangen en aangesloten maar kreeg de melding dat het maximale aantal decoders was aangesloten , klik op Ok en daarna weer deze melding .Dus weer gebeld en nog langer in de wacht , er was door jullie nog een aanpassing nodig ivm het ip-adres ! Daarna kreeg ik weer beeld . Echter nu krijg ik eerder genoemde foutmelding op de tv in de slaapkamer . Heb alles al gereset ook het modem maar de melding blijft .Heb geen zin in om weer lang in de wacht gezet te worden , daarom mijn vraag , Kan ik dit probleem zelf oplossen ?Mvg.Hans
Good morning. I got a new ZTE modem. The package does not include a stand. This is not a big problem, but will there be a problem in the future when returning the equipment after the end of the contract? Alternatively, can I get the missing stand?
Hi,I am relocating abroad, my last day in the Netherlands is going to be November 27th. I need to have my internet active until November 26th and then I want to cancel the subscription and ship the modem November 27th.How can I do it? The phone number of the klantservice doesn't work, as soon as I choose to hear the music (or not) the communication is cut. I have tried with different phones (landline and mobile, different providers) and this is always the same.Can you please advice? Thanks Nicola
weet iemand hoe je de tv ontvanger amino op een andere router aansluit?De tele3 router zit op 192.168.1.x . Ik zag dat de amino vast adres 192.168.200.3 (als aminet) krijgt op de tele2 routerMijn eigen router zit op 192.168.3.x (hij zal daar een dhcp adres krijgen maar krijg geen tv verbinding)
Ik heb zojuist mijn Samsung the Frame model 2023 geïnstalleerd en alle apps en streamingdiensten werken perfect behalve tele2 tv.Ik kan enkel nederland 1, 2 en 3 kijken.Bij alle andere zenders verschijnt de tekst ‘deze zender is tijdelijk niet beschikbaar. Druk op ok om het nogmaals te proberen’2 uur later..nog steeds hetzelfde.Mijn irritatie is dat ik voor dit abonnement betaal maar het niet werkt. Mijn modem resetten vind ik onzin aangezien ik vandaag pas voor het eerst mijn tv heb aangesloten en ik geen enkele hinder ondervindt bij alle andere diensten. Ik ondervind hetzelfde op mijn tele2tv app op mijn iphone. De app is up to date en ik heb gecheckt of deze niet bijgewerkt moest worden. Waarom werkt deze niet naar behoren?
Op een nieuwe Samsung tv staan veel apps. Echter de tele2 app staat niet in de samsung app store.Iemand een idee hoe via een app tele2 TV te kijken ?De app van Tmobile staat wel in samsung app store. Is deze werkend te krijgen voor tele2?
Our internet stopped working at night. We followed all the recommendations on the page, including trying to changing the WiFi chanel and restarting it, however, nothing helped. We can’t get through to customer service when calling. Could someone please help us out? Ons internet werkte 's nachts niet meer. We hebben alle aanbevelingen op de pagina gevolgd, inclusief het proberen het wifi-kanaal te wijzigen en het opnieuw op te starten, maar niets hielp. Als we bellen, kunnen we de klantenservice niet bereiken. Kan iemand ons alstublieft helpen? Edit: Also the red light next to internet connection on our router is on.
Goedemiddag,15 juni kreeg ik een mailtje van Tele2 dat mijn emailaccount (Versatel) vanaf 15 januari 2024 stopt. Gister kreeg ik een mailtje van Zonnet met de tekst:U heeft bij Zonnet één of meerdere abonnementen die binnenkort verlengd zullen worden. Abonnementen worden een maand voor de vervaldatum automatisch verlengd, tenzij door u is aangegeven dat het abonnement moet komen te vervallen. MailAccount (guus??????@versatel.nl e-mailadres behouden) Verlenging voor 1 jaar bedraagt € 9.00Hoe is het mogelijk dat ik dit laatste mailtje krijg wanneer mijn emailaccount vervalt 1 Januari 2024 ?
Gedurende enkele weken lukt het niet meer om mail te versturen met mijn versatel mail adres. Inkomend werkt wel. Ik heb al diverse poorten geprobeerd maar niets lukt.Aangezien ik de klantenservice telefonisch niet kan bereiken, hoop ik dat hier iemand hulp kan bieden.
Inloggen Tele2 webmail lukt niet sinds zaterdag 1 april. Blijft laden en zegt dan “aanmelden mislukt”. Is dit probleem bekend en hebben meer mensen er last van?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.