Uitgaande mail versatel werkt niet

  • 6 November 2023
  • 6 reacties
  • 158 x bekeken

Gedurende enkele weken lukt het niet meer om mail te versturen met mijn versatel mail adres. Inkomend werkt wel. Ik heb al diverse poorten geprobeerd maar niets lukt.

Aangezien ik de klantenservice telefonisch niet kan bereiken, hoop ik dat hier iemand hulp kan bieden. 

eric 5 maanden geleden

Is dit email adres nog gekoppeld aan een Tele2 thuis vast internet abonnement? Anders moet je voor support bij de firma zonnet.nl zijn. Die beheren de servers voor Zonnet.nl en Versatel.nl

Toch moet je blijven opletten. Alle zonnet/versatel en Tele2 email adressen zijn opgezegd. Begin 2024 stopt het allemaal.

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is dit email adres nog gekoppeld aan een Tele2 thuis vast internet abonnement? Anders moet je voor support bij de firma zonnet.nl zijn. Die beheren de servers voor Zonnet.nl en Versatel.nl

Toch moet je blijven opletten. Alle zonnet/versatel en Tele2 email adressen zijn opgezegd. Begin 2024 stopt het allemaal.

Hallo Eric. Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad gekoppeld aan een vast tele2 abonnement. Het is mij bekend dat het begin 2024 stopt, maar het zou nu toch nog moeten werken lijkt me.

Reputatie 7
Badge +12

Probeer het anders eens via webmail. Indien dat ook niet werkt, een publieke SMTP server?

 

De webmail werkt wel voor uitgaande mail en niet voor inkomende.....dus dat is precies andersom. Heb inmiddels een medewerker van tele2 gesproken, maar zij weten het ook niet en kunnen het niet oplossen. 

Reputatie 1
Badge

r.vd.doel,

misschien onderstaande proberen.

Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl

Poortnummer (POP3): 995
Versleuteling: SSL

Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl

Poort uitgaande mail: 465
Versleuteling: SSL/TLS

 

Groeten,

Ruud Blok

Hallo Ruud. Bedankt voor je bericht maar dit werkt ook niet. Ik was dit inderdaad al tegengekomen op het forum en geprobeerd,  maar helaas....

Reageer