beantwoord

E-mail-adres of post-adres van Tele2

  • 10 December 2023
  • 3 reacties
  • 84 x bekeken

Hallo , ik wil graag weten wat het post-adres of e-mail adres is van Tele2 (Internet en TV) voor klachten ? Ik kan het niet vinden op de website van Tele2 … Dus ik hoor het graag ! Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door eric 10 December 2023, 11:05

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @stehmann 

Tele2 mobiel is tegenwoordig Odido. Tele2 thuis wordt al jaren niet meer verkocht voor nieuwe aansluitingen en is niet veranderd naar Odido. Qua contact is er alleen telefonische klantenservice voor Tele2 thuis, geen email adres. De klantenservice kan jouw klacht aannemen en eventueel een intern ticket openen als zij je niet direct kunnen helpen.

Je vroeg om een postadres,  het hoofdkantoor van Tele2 thuis zit aan de Waldorpstraat 60 in Den Haag. 

Ik heb nu mijn klacht naar het post-adres in Den Haag gestuurd … Jammer dat Tele2 Thuis niet te bereiken is per e-mail ...

Reputatie 7
Badge +12

Dat is het nooit geweest en omdat ze al 2 jaar geen nieuwe vast internet klanten aansluiten zal dat niet meer worden opgezet vermoed ik. Nou, hopen dat je antwoord krijgt en anders is er de telefonische helpdesk voor verdere vragen.

Reageer