De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Na installatie van t2 mediabox kanaal Secret Circle verdwenen. 299 kanaal bestaat niet wat vermeld staat in de kanalenlijst op de website.
Zodra tv en kastje aangaat gaat het na ong. een uurtje fout..Geluid loopt dan niet meer geluid en synchroon met beeld.Zodra ik het signaal kastje uitzet en na 10 sec. weer aanzet gaat het weer een uurtje goed daarna begint het wederom opnieuw.Weet ff geen oplossing meer !
Sinds aansluiting van de nieuwe tv box hapert het beeld regelmatig en lopen beeld en geluid vaker niet synchroon dan wel. Alle kabels zijn goed aangesloten.Modem en tvbox zijn gereset.Ik heb wel internetverbinding.
Goedenmorgen ik hang inmiddels al weer een uur in de wacht. ik kan niet inloggen en tevens heeft tele2 nog steeds de veranderingen niet doorgevoerd dat ik uit bewind ben. ben er al maanden uit dus dit is heel erg frustrerend kastje werkt over paar dagen niet meer en kan het kastje dus ook niet activeren omdat ik niet kan inloggen ook niet met mijn tijdelijke wachtwoord. begin het een beetje zat te worden met heel tele2 en kwa bereikbaarheid is dit gewoon echt bizar.
Beste heer- / mevrouw, Mijn grootouders hebben al sinds jaar- en dag een internet + TV abbonement van Tele 2 gehad, dit werkte veelal zonder problemen. Recent heb ik de Odido Media Box voor ze geïnstalleerd omdat de oude Tele2 TV decoder niet meer ondersteunt wordt per 01-11. Sinds het installeren van de Media Box ondervinden ze avond na avond problemen met de telvisie ontvangst. Het beeld stopt en wordt zwart. Meermaals heb ik hier contact over opgenomen met Tele2 -/ Odido en hun verweer is telkens dat er hard aan het probleem gewerkt wordt. Op mijn beurt kan ik mij werkelijk niet indenken dat dit een doorlopende kwestie moet zijn die inmiddels al een maand voortduurt. Ik vind het beschamend ten opzicht van mijn grootouders dat ik ze niet kan voorthelpen. De TV wordt amper gebruikt, maar ik gun ze gewoon dat ze ‘s avond zonder gedoe naar hun programma's kunnen kijken. De factuur zal deze maand ook weer worden afgeschreven voor een op dit moment waardeloos product. Ik ben van menin
Mijn tante heeft de afgelopen weken 2x een mail gekregen met de melding dat de nieuwe tv box nog niet is aangesloten en dat binnenkort de oude niet meer werkt.Ik heb de nieuwe tv box een aantal weken terug (voor ontvangst van de 1e mail) voor haar aangesloten. Ik heb alle stappen gevolg en ingelogd onder haar tele2 account.Mijn vraag is waarom mijn tante meerdere keren een mail heeft ontvangen over dat de nieuwe tv box niet is aangesloten.Is dit een fout of ben ik mogelijk iets vergeten tijdens het aansluiten?
Iedere avond bevriest het beeld en valt de TV regelmatig stil. Soms maar een paar seconden. Soms heel lang. Dan is dit te verhelpen door naar een andere zender te zappen en weer terug. Uiterst irritant. We hebben twee nieuwe TV-boxen en het probleem doet zich op beide voor.
Goedemiddag, Ik wil even iets vragen voor mijn moeder. Sinds een aantal weken heeft zij een nieuwe tv box ontvangen en deze hebben wij netjes aangesloten en word ook gebruikt . Nu krijgt zij werkelijk meerdere keren per week mail waarin word aangegeven dat zij deze nieuwe box wel zo spoedig mogelijk moet gaan aansluiten, want per 1 november kan zij anders geen TV meer kijken. Als de mails al niet vervelend waren liggen er nu ook brieven op de deurmat met de mededeling dat zij per 1 november zwart beeld zal hebben. We hebben geprobeerd te bellen maar de wachttijden zijn zo lang dat ik het even zo probeer. mijn vraag is: gaat dit allemaal wel goed of bestaat er nu een kans dat zij echt geen tv meer kan kijken als jullie niet door hebben dat de nieuwe box allang is aangesloten/geinstalleerd en is er enige mogelijkheid om van al die mailtjes en brieven af te komen. bedankt alvast ! daisy
Deze week heb ik tot 6x toe op alle tijdstippen van de dag geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken.Hierbij waren wachttijden van een half tot bijna een heel uur geen uitzondering en dan nog heb ik niemand gesproken. Ik heb het opgegeven; klantonvriendelijker is niet mogelijk.Ironisch genoeg wordt tijdens het wachten telkens vermeld: “de wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent. U wordt geadviseerd op een later tijdstip terug te bellen. Wilt u wachten, blijf dan aan de lijn”. Na in totaal uren gewacht te hebben en het tot 5x toe later terugbellen heb ik de moed opgegeven.Hoezo: langer dan u van ons gewend!!😂 Groeten,Ron
Goedemiddag, mijn tv box is nog steeds niet aangekomen. Wat nu? Op de brief staat een foute postcode maar bij mijn profiel staat de juiste postcode. Ik hoor graag
Programma van 4 dagen terug op npo 3 ga ik terugkijken. Elke keer krijg ik wel bewegend beeld van het programma maar het geluid van een ander programma. Box en router heb ik al een paar x gereset. Helaas niet met het door mij gewenste resultaat. Graag uw advies/oplossing.
Hi, ik ben pas over van Tele2 naar Odido. Wat moet ik doen met de oude apparatuur van Tele2? Dit betreft een oude modem maar ook een mediabox die ik pas een paar weken had. Moet dit worden teruggestuurd?
sinds 14 dagen een nieuwe tv box, oude deed het prima, sinds jaren geen klachten.Nu een en al ellende, begint al met opstarten van de box. minmaal 2x opstarten, steeds blauw scherm er tussen door. Minimaal 4 tot 5 keer beeld bevriezen, weer opnieuw opstarten. lijkt wel of de computer in box, de data niet kan verwerken. Lees ook veel de zelfde klachten. tekst is slecht leesbaar, zowel teletex als programmagids.Komt ook bij, geen teletext mogelijk met pagina 888 ( ondertiteling ), en de sub pagina's zijn niet op te roepen. ook geen bediening mogelijk met de afstand bediening. Wat gaat Tele2 doen?Van tevreden klant, naar ontevreden klant.
Ik krijg van opido een aanmaning van het abonnement wat per 6-9-2024 is opgezegd, en door tele 2 is bevestigd.Opido gaat weer proberen te innen, ik moet het zelf maar oplossen. Zit in asie ben pas januari terug. Wat nu, hier wordt niemand beter van. Toevallig is mijn nieuwe mobiele abonnement vandaag bij opido in gegaan.over service gesproken.H Spijkers klant B0007371853 Ik ben er nu al 2 uur mee bezig.
Ik heb geen tv en internet meer, de lampjes zijn ook steeds uit, en knipperend en dan weer rood. En al snel weer uit
Ik heb sinds twee weken de nieuwe TV-box en ben er best ontevreden over. Vorige week een paar keer moeten resetten om de boel aan de praat te krijgen. Vandaag een nieuw probleem dat niet is opgelost met resetten van de TV-box en ook niet met een hele reset van het modem.De banner "Digitale ontvanger" blijft rechts in beeld staan. Krijg 'm met geen mogelijkheid weg. Iemand een tip?
Heeft iemand misschien een idee hoe we dat hinderlijke infoblok kunnen wegkrijgen uit de tv-gids? Door dit infoblok zijn de letters in de gids zo klein dat we van de bank moeten opstaan om te kunnen zien wat er staat. Met infoblok bedoel ik het stuk dat meer vertelt over het programma wat je hebt aangetikt. Als ik dat wil weten dan klik ik wel op Ok.Verder de veelgehoorde klacht over de ondertiteling. Wij hebben een Chromecast en hadden helemaal geen media box nodig. Reden dat we geen gebruik maakten van de tv app was de gebrekkige ondertiteling. Nu is de app via de nieuwe mediabox door onze strot gedouwd en zijn we half gehandicapt omdat we de Nederlands gesproken tekst niet kunnen ondertitelen. Ik voel me ontzettend beperkt, evenals mijn man. Ik weet dat ik een officiële klacht kan indienen en deze ook eventueel bij de ombudsman kan deponeren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Mijn moeder heeft een oud kastje van TMobile en daar werkt de ondertiteling perfect op.Kortom: leuk
Goedendag, Ik heb op 23 september online via mijn account mijn abonnement voor tele2 thuis opgezegd, echter is daar nooit een mail op binnengekomen. Wel dat hij blijft zeggen dat er een verzoek is ingediend.Nu kijk ik weer vandaag, 3 weken later, en nu is alles verdwenen (facturen, info) maar abonnement loopt lekker door. Kan iemand aub helpen met de bevestiging dat het nu toch ten einde komt per 23 oktober? Want mijn nieuwe provider komt ook al de 21e, dus wil geen dubbele kosten, en het is netjes op tijd ingediend. Mvg. B.
Deze week heeft mijn moeder de nieuwe mediabox ontvangen, en heb ik deze gisteren getracht te installeren.Aangezien mijn moeder dementerend is, hebben we voor haar een universele afstandsbediening aangeschaft. Helaas is de afstandsbediening niet te combineren met die van de mediabox, aangezien deze waarschijnlijk via Bluetooth werkt. Met de oude box was het allemaal prima opgelost en werkte het perfect.Los daarvan raakt mijn moeder in paniek als ze een onverwachte melding op het scherm krijgt, en daar is de nieuwe box erg goed in, zag ik in mijn korte ervaring. Ik vroeg me af of er een oplossing is voor mensen als mijn moeder, aangezien de nieuwe box absoluut niet gaat werken. Het enige wat ze nodig heeft is een 'domme' TV.Iemand een idee?
Mijn buurvrouw heeft 2 tv-decoders, nu heeft ze een brief ontvangen dat ze een nieuwe tv box krijgt, maar er staat niets over haar extra decoder en of daar ook een exemplaar voor wordt geleverd. Ik zie ook op de site van Tele2 dat je maar 1 tv box kunt aanvragen. Is het mogelijk om meerdere tv boxen te hebben, en krijgt zij er automatisch 2 als dat zo is?
Nadat ik keer op keer de melding kreeg dat er iets mis was gegaan, heb ik de stekker uit de TV box getrokken. Bij inschakeling krijg ik bovenstaande melding (http2293760)
Hallo, Ik heb sinds gister geen internet. Help mij aub want ik kan niet meer werken sinds gister. Alles gereset, uit en aan 100x geprobeerd. Gister gebeld naar tele2, maar niks verholpen. Graag hulp
Goedendag allemaal,Net zoals velen hebben wij ook last van haperende tv, tv die op zwart springt, beeld wat stil blijft staan, etc, met de nieuwe T2 mediabox. Wij hebben recent hiervoor gebeld en gevraagd om compensatie. Ze hebben hiervan een notitie gemaakt en zolang het probleem zich nog voordoet krijgen wij 1,10 per dag, toch mooi meegenomen met producten die niet functioneren. Dus hierbij de tip voor iedereen die hiervan last heeft bel tele2 op en vraag om compensatie.
Ik kan vanavond geen rtl4, rtl5 en sbs6 ontvangen. Krijg heel even beeld, blijft dan hangen en gaat op zwart. Alle stekkers er al een keer uitgehaald enz. Overige zenders geen problemen. Weet iemand of er een storing is of wat het probleem zou kunnen zijn?
Op 13 augustus jongstleden heb ik de laatste factuur van Tele2 ontvangen. M.i.v. 12 augustus ben ik overgestapt naar Odido en de diensten van Tele2 gedeactiveerd. Er is wel voor de hele maand augustus in rekening gebracht door Tele2 en wordt omstreeks 27 augustus van mijn rekening afgeschreven.Inmiddels heb ik ook al een factuur van Odido ontvangen voor 12 t/m 31 augustus 2024.Krijg ik een creditnota van Tele2? Want sinds 12 augustus ben ik geen klant meer.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.