Sinds aansluiting van de nieuwe tv box hapert het beeld regelmatig en lopen beeld en geluid vaker niet synchroon dan wel.
Alle kabels zijn goed aangesloten.
Modem en tvbox zijn gereset.
Ik heb wel internetverbinding.
Sinds aansluiting van de nieuwe tv box hapert het beeld regelmatig en lopen beeld en geluid vaker niet synchroon dan wel.
Alle kabels zijn goed aangesloten.
Modem en tvbox zijn gereset.
Ik heb wel internetverbinding.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hoi allebei, niet fijn om te lezen dat jullie niet fatsoenlijk TV kunnen kijken. Er kunnen meerdere dingen spelen, dus ik moet jullie vragen te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Ik had graag zelf geholpen, maar ik heb geen toegang tot onze TV-systemen. Geen zorgen, mijn collega's kunnen jullie hier direct verder mee helpen. Ik hoop dat het snel is opgelost!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.