Skip to main content

Ik heb sinds twee weken de nieuwe TV-box en ben er best ontevreden over. Vorige week een paar keer moeten resetten om de boel aan de praat te krijgen. Vandaag een nieuw probleem dat niet is opgelost met resetten van de TV-box en ook niet met een hele reset van het modem.

De banner "Digitale ontvanger" blijft rechts in beeld staan. Krijg 'm met geen mogelijkheid weg. Iemand een tip?

 

Hoi cwinde, dat die banner in beeld blijft is niet prettig TV kijken. Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega en het lijkt erop alsof dit vastloopt. De TV laat hiermee zien op welke source 'ie staat en hij zou maar even in beeld moeten komen. Haal de TV eens volledig van het stroom (niet de box, maar echt de TV zelf). Dit zou het moeten oplossen. Ik hoor het graag van je! 😊


Hoi cwinde, dat die banner in beeld blijft is niet prettig TV kijken. Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega en het lijkt erop alsof dit vastloopt. De TV laat hiermee zien op welke source 'ie staat en hij zou maar even in beeld moeten komen. Haal de TV eens volledig van het stroom (niet de box, maar echt de TV zelf). Dit zou het moeten oplossen. Ik hoor het graag van je! 😊

 

Hai Marciano,

Dank voor je reactie. Het probleem was inmiddels al opgelost. Ik heb alle stekkers losgehaald en 10 minuten later alles weer opgestart, en aangezien ik bij die laatste reset ook de TV had meegenomen, zal het daar aan gelegen hebben :)

Groetjes, Charlotte


Hoi Charlotte, ah superfijn dat je dit al had gedaan en dat het hiermee is opgelost! Ik wens je nog heel veel plezier met TV kijken en alvast een heel fijn weekend!


Reageer