Skip to main content

Tele2 App kan niet starten (http2293760)

  • 8 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 112 x bekeken

Nadat ik keer op keer de melding kreeg dat er iets mis was gegaan, heb ik de stekker uit de TV box getrokken. Bij inschakeling krijg ik bovenstaande melding (http2293760)

Uitgelichte reactie

9 oktober 2024

Hoi Frenk, niet fijn dat je steeds deze melding krijgt. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen. Bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben deze toegang wel en zij kunnen direct met je meekijken. Ik hoop dat ze het voor je kunnen oplossen!

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hoi Frenk, niet fijn dat je steeds deze melding krijgt. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen. Bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben deze toegang wel en zij kunnen direct met je meekijken. Ik hoop dat ze het voor je kunnen oplossen!