Skip to main content

Heeft iemand misschien een idee hoe we dat hinderlijke infoblok kunnen wegkrijgen uit de tv-gids? Door dit infoblok zijn de letters in de gids zo klein dat we van de bank moeten opstaan om te kunnen zien wat er staat. Met infoblok bedoel ik het stuk dat meer vertelt over het programma wat je hebt aangetikt. Als ik dat wil weten dan klik ik wel op Ok.

Verder de veelgehoorde klacht over de ondertiteling. Wij hebben een Chromecast en hadden helemaal geen media box nodig. Reden dat we geen gebruik maakten van de tv app was de gebrekkige ondertiteling. Nu is de app via de nieuwe mediabox door onze strot gedouwd en zijn we half gehandicapt omdat we de Nederlands gesproken tekst niet kunnen ondertitelen. Ik voel me ontzettend beperkt, evenals mijn man. Ik weet dat ik een officiële klacht kan indienen en deze ook eventueel bij de ombudsman kan deponeren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? 

Mijn moeder heeft een oud kastje van TMobile en daar werkt de ondertiteling perfect op.

Kortom: leuk bedacht, slecht uitgevoerd. 

Wie maakt me blij met de tip over het ongewenste blok in de programmagids?

Hoi AnneRei, niet fijn om te lezen dat je hinder ondervind van het infoblok. Ik kan zelf niet in onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Wellicht kunnen zij het direct voor je oplossen of doorzeten naar de juiste afdeling!


Reageer