De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Kan ik online een nieuwe afstandsbediening bestellen? Hij heeft het begeven en ik heb alles geprobeerd maar hij is gewoon kapot, brand ook geen lichtje meer. Maar ik kan nu dus ook niet van zender wisselen en zit vast op Nederland 1.Is dit mogelijk?
heb van tele 2 een brief gekregen waarin nogmaals gevraagd wordt om de apparaten terug te sturen.Dit heb ik 10 mei al gedaan en post nl zegt dat het 17 mei afgeleverd is.Kun je voor mij nakijken of het binnen is want ik wil niet dat er 99 euro afgeschreven wordt voor iets wat niet waar is.Aangezien dit de enige manier is die ik kan verzinnen om contact met jullie te krijgen doe ik het op deze manier.Hoop snel iets te horen / lezen
Ik heb nog een @zonnet email adres met een onveilig wachtwoord.Als ik naar Mijn Tele2 ga dan kan ik wel inloggen, maar omdat er geen contract is kan ik verder niets doen.Hoe kan ik dit wachtwoord toch wijzigen?
Hallo, ik heb een TP-Link Deco M5 aangeschaft om het wifi signaal in huis te versterken. Nu wordt er bij installatie via de app gevraagd om het verbindingstype (dynamisch, statisch IP, L2TP, PPTP...) en de IPTV/VLAN- instellingen. Ik heb geen idee wat ik hier zou moeten invullen, dus graag jullie hulp.Ik heb een ZXHN H369A modem van tele2.Alvast bedankt voor jullie reactie!
Graag een nieuwe afstandsbediening sturen voor tv, is dat mogelijk
En.weeeeeeeer dode lijnIk wordt gebeld maaaaar hooor niks...kan ook niet zelf bellen..vaste telefonie op t modem doen.alle lampjes..t is de zoveeeeeeeelste keeeer! Uur geleden had ik me vader nog aan.de lijn.toen deed hij t nog
Verstuurde mail (met mailgun.com) naar tele2 adressen leiden tot de melding‘550 Sorry, we do not accept connections from you.’Lijkt een blokkade op ip/afzender adres.Bijzonder vervelend ivm 2FA die gebuikers via email dienen te ontvangen. Wie en hoe kan ik hiervoor benaderen? mr grMarco
Klopt het dat het internet en de tv er uit liggen, regio Enschede?
Niets doet het meer geen tv internet en telefoon.
Kan niet gebeld worden op mijn telefoonnummer. Antwoordapparaat zegt: “Het nummer dat u belt is niet bereikbaar. Probeer later opnieuw”Het modum geeft aan: status flikkert steeds zonder pauze. Dsl. staat aan. Line uit. Wifi staat aan.Stand op 4Wat kan hiervan de oorzaak zijn
Yo.Ik heb een abonnement voor 20Mb/s maar kom nog niet eens aan 1Mb/s. Heeft er nog iemand last van dit probleem en wat heb je eraan gedaan?Bedankt.
Mails vanaf onze mailserver naar tele2.nl adressen komen niet aan:550 Sorry, we do not accept connections from you.Ik heb een delivery notification als voorbeeld. Hoe kan het spamfilter van tele2 worden aangepast?
Hai,Ik wil graag mijn thuis rekening betalen. Echter sinds een paar maanden krijg ik geen ideal link / SMS/ mail meer. Nu moet ik het continue handmatig doen (wat ik vaak vergeet) waardoor ik te laat ben met betalen. Het lukt niet om via mijntele2 thuis in te loggen en na herhaaldelijk mijn emailadres via de klantenservice door te hebben gegeven krijg ik nog steeds geen emails. Wat kan ik hier aan doen want volgens mij is morgen de laatste dag om te betalen en ik heb geen zin in extra kosten omdat ik het vandaag weer handmatig over moet boeken.Groet
De laatste maanden gaan op 3 locaties regelmatig de Tele2 's nachts om 2.00 - 3.00 's down. Het nadeel is dat mijn router tijdens de down een interne IP-adres krijgt van de modem, waardooor mijn router niet naar mijn backup-internetverbindingen switch. Ik wil daarom een eigen modem plaatsen voor de Tele2 verbinding, helaas heb ik nog geen gegevens kunnen krijgen van Tele2. Volgens de wet op "Besluit eindapparaten", ingetreden op 28.12.2016 (zie http://wetten.overheid.nl/BWBR0038908/2016-12-28), moet elke provider medewerking verlenen voor het gebruik van een eigen eindapparaat (bv. modem), sterker nog volgens artikel 2 van dit besluit moet de provider de technische gegevens op internet publiceren en zorgen dat andere eindapparaten (bv. modem) werken en blijven werken op hun netwerk (artikel 3). Kortom Tele2, maar ook andere providers moeten de alle informatie leveren om je eigen modem op hun netwerk aan te sluiten. Dit geldt dus niet alleen voor je internet verbinding, maar ook
Dit probleem al eerder gehad, tot uiteindelijk de hele router ermee kapte: WiFi valt vaak weg, zowel op laptop als mobiele telefoons. Echt heel vervelend. Anderhalf jaar geleden een tweedehands (refurbished) router ontvangen als vervanger van de router die het destijds niet meer deed. Maar deze functioneert dus ook niet goed. Er is niets geks gebeurd; router is niet verplaatst, ik zit niet te ver van de router af, etc. etc. Stekker eruit en erin ook al 20 keer geprobeerd. Frustraties, ik wil gewoon normaal werkende WiFi op mijn telefoon!
Een keer in de paar dagen, kan ik niet internetten via WiFi op mijn telefoon met de router want er staat een uitroepteken bij de WiFi teken op mijn telefoon. Als ik de stekker van de router uit trek en er weer in doe doet het weer een paar dagen max 3 dagen en dan weer de zelfde. Dat is sinds dat ik deze nieuwe tel heb van 2021. Waar kan het aan liggen.
Ik probeer port forwarding mogelijk te maken, zodat ik met ssh verbinding kan maken met mijn raspberry pi als ik niet thuis ben. Ik heb een ZTE router en heb de beschrijving hier gevolgd: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen Bij Internet → security → DMZ → LAN Host heb ik het lokale ip-adres van de raspberry pi ingevuld. Dit is een statisch ip-adres.Bij Internet → security → port forwarding heb ik gekozen voor TCP, opnieuw hetzelfde ip-adres ingevuld en bij alle vier de port-vakjes 22 ingevuld.Dit werkt helaas niet.Ook geprobeerd: bij Internet → security → port forwarding → LAN Host het externe ip-adres invullen ipv het lokale ip-adres. Helaas zonder succes. Heeft iemand een idee wat ik fout doe?
Hallo, ik heb nu een Tele 2 internet, tv en bellen abonnement. Ik wil graag mijn tv opzeggen, zodat ik alleen een internet en bellen abonnement behoud. Hoe moet ik dit doen? Via de website word ik doorverwezen naar de T-mobile site. Moet ik mijn huidige abonnement stopzetten bij Tele2 opzeggen en een internet en bellen abonnement via T-mobile afsluiten? Ik hoor het graag! Bedankt
Edit. Heb net gebeld en blijkt storing in regio te zijn. Ik wacht nog even af wat t doet Hallo, Vandeweek had ik hier al eens over gebeld maar toen sprong de power spontaan op groen.Nu blijft de power van m'n davolink dv2020 op rood staan. Ook na een paar keer de stekker uit stopcontact te hebben gehaald. het statuslampje knippert (om de seconde). Dsl is groen. Tv staat op 'tele2 een moment geduld' al 10 minuten. Wi-Fi en vaste telefoon doen het niet.Ben ik toe aan een vervanging voor de davolink? Wat is er aan de hand ? Kunnen jullie dit checken?
Al de hele dag geen internet en tv in Den Haag postcode 2562. Is er een storing bekend?
Goedemiddag,Sinds kort zie ik dat mails vanaf 2 specifieke IP-adressen bouncen met bovenstaande error.Bijvoorbeeld:Remote-MTA: dns; mx10.se.isp-net.nlDiagnostic-Code: smtp; 550 Sorry, we do not accept connections from you.Status: 5.0.0Action: failedFinal-Recipient: rfc822; ***********@tele2.nlLast-Attempt-Date: Fri, 14 May 2021 13:20:08 +0200Dit gebeurt alleen op 2 specifieke IP-adressen en alleen bij adressen @tele2.nl en @inter.nl.net. Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan het worden opgelost?
K heb als sinds vanmiddag geen internet. K zie de wifi logo wel maar k kan het niet gebruiken. Iemand die kan helpen?
Hoi allemaal, Het internet doet het sinds vanochtend niet meer. Dsl lampje brand wel. Internet lampje brande rood vanochtend, maar na reset, brand die ook niet meer. Ik hoor graag of iemand een idee heeft wat ik kan doen. Albast bedankt!
Hey folks! As I will go back to my home country, someone will take over my room. And she also wants to take over the Internet subscription, Could this be possible? How can I do that? Thanks!
Mijn e-mailadres is geblokkeerd omdat ik vergeten ben een pakket te kiezen.waar kan ik het formulier vinden om hem te deblokkeren
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.