Skip to main content
beantwoord

internet thuis werkt niet


K heb als sinds vanmiddag geen internet. K zie de wifi logo wel maar k kan het niet gebruiken. Iemand die kan helpen?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @salihh5561,
Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krijgen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! We hebben een aantal handige tips die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://bit.ly/T2WifiTips. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!  

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!

p.s. Kan je jouw Communityprofiel aanvullen met jouw klantnummer? Dan kan ik jouw verbinding controleren op afstand.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 19 mei 2021

Restart je toestel. Of zet wifi eens uit en gebruik mobiele data.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 19 mei 2021

Hallo @salihh5561,
Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krijgen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! We hebben een aantal handige tips die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://bit.ly/T2WifiTips. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!  

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!

p.s. Kan je jouw Communityprofiel aanvullen met jouw klantnummer? Dan kan ik jouw verbinding controleren op afstand.