En.weeeeeeeer dode lijn
Ik wordt gebeld maaaaar hooor niks...kan ook niet zelf bellen..vaste telefonie op t modem doen.alle lampjes..t is de zoveeeeeeeelste keeeer!
Uur geleden had ik me vader nog aan.de lijn.toen deed hij t nog
En.weeeeeeeer dode lijn
Ik wordt gebeld maaaaar hooor niks...kan ook niet zelf bellen..vaste telefonie op t modem doen.alle lampjes..t is de zoveeeeeeeelste keeeer!
Uur geleden had ik me vader nog aan.de lijn.toen deed hij t nog
Bel even de klantenservice dan kunnen ze in ieder geval nazoeken of je modem wel online blijft.
Hallo
Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw slechte verbinding! Om uit te sluiten wat er aan de hand is met jouw verbinding heb ik een aantal tips. We adviseren je om je modem 30 seconden van de stroom te halen. Daarnaast raden we je aan om een andere kabel aan te sluiten tussen het modem en je vaste toestel. Meer informatie vind je op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/vaste-telefonie/slecht-ontvangst
Heb je nog een ander toestel in huis liggen of kan je er eentje lenen? Probeer dit toestel eens. Werkt het dan wel, dan is er iets mis met je toestel. Werkt het ook niet, dan is er iets anders aan de hand. Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice die kunnen eventueel een monteur aansturen als dat nodig is!
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.