beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you.

  • 21 May 2021
  • 4 reacties
  • 82 x bekeken

Verstuurde mail (met mailgun.com) naar tele2 adressen leiden tot de melding

‘550 Sorry, we do not accept connections from you.’
Lijkt een blokkade op ip/afzender adres.


Bijzonder vervelend ivm 2FA die gebuikers via email dienen te ontvangen.

 

Wie en hoe kan ik hiervoor benaderen?

 

mr gr
Marco

 

icon

Beste antwoord door mfjritmeijer 1 June 2021, 08:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Tot na de Pinksteren zijn alle moderators vrij. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @mfjritmeijer,

Welkom op de Community! Ik help je meteen verder met het e-mailadres dat bounced.

Als ik het goed begrijp komen de e-mails die jij verstuurt  naar Tele2 mailadressen niet aan. Dit ga ik meteen voor je uitzoeken! Het kan gebeuren dat het ip-adres op de spam lijst terecht is gekomen. Als dat zo is dan maak ik hier een melding van en dan wordt dit meestal binnen een week opgelost. Jij hoeft nu verder niks te doen, ik ga hier voor jou achteraan!

Als je hier meer vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Hallo @mfjritmeijer,

Welkom op de Community! Ik help je meteen verder met het e-mailadres dat bounced.

Als ik het goed begrijp komen de e-mails die jij verstuurt  naar Tele2 mailadressen niet aan. Dit ga ik meteen voor je uitzoeken! Het kan gebeuren dat het ip-adres op de spam lijst terecht is gekomen. Als dat zo is dan maak ik hier een melding van en dan wordt dit meestal binnen een week opgelost. Jij hoeft nu verder niks te doen, ik ga hier voor jou achteraan!

Als je hier meer vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Hoi Cas, bedankt alvast. Ik neem aan dat je wel nog wat informatie nodig hebt?

Is helaas nog niet opgelost.

Graag nog even nazien.

 

bvd

m vr gr
Marco

-
Edit

opgelost