Mails vanaf onze mailserver naar tele2.nl adressen komen niet aan:
550 Sorry, we do not accept connections from you.
Ik heb een delivery notification als voorbeeld. Hoe kan het spamfilter van tele2 worden aangepast?
Mails vanaf onze mailserver naar tele2.nl adressen komen niet aan:
550 Sorry, we do not accept connections from you.
Ik heb een delivery notification als voorbeeld. Hoe kan het spamfilter van tele2 worden aangepast?
Hallo
Welkom op de Community! Ik help je meteen verder met jouw mails die niet aankomen.
Als ik het goed begrijp komen de e-mails die jij verstuurt naar Tele2 mailadressen niet aan. Dit ga ik meteen voor je uitzoeken! Het kan gebeuren dat het ip-adres op de spam lijst terecht is gekomen. Als dat zo is dan maak ik hier een melding van en dan wordt dit meestal binnen een week opgelost. Kan je mij in een Privébericht het ipadres van jouw mailserver toesturen en twee voorbeelden van de melding? Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht. Dan ga ik ga hier voor jou achteraan!
Als je hier meer vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.