De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds deze nacht/ochtend doet het internet het niet. Ik woon in Leiden. Het lampje bij internet brandt rood. Ik heb al 2x de stekker eruit en weer erin gedaan, maar dat helpt helaas niet. Router reset ook niet. Kunnen jullie me helpen? De klantenservice is gesloten vandaag vanwege hemelvaart.
Internet, telefoon en tv liggen er hier uit. Modem al een aantal malen gereset. Ik krijg de melding: WiFi zonder Internet
Ik heb sinds vanmorgen geen internet in Wageningen. Het lampje op de modem is rood, ook na aan en uitzetten. Ik kan geen storing vinden? En de klantenservice is dicht. Ik ben behoorlijk afhankelijk van internet vanwege mijn werk (en ik werk vandaag).Zijn er meer mensen met problemen?
Rood lampje op de modem, aan- en uitzetten verhelpt het probleem niet. Iemand een idee?
De gehele ochtend is er al geen vaste lijn verbinding meer in 2377ec gebied. Alle bedrading nagelopen maar lampje “internet” blijft rood branden Hierdoor geen internet en bellen mogelijk.Er zijn ook geen gemelde werkzaamheden.
Sinds deze nacht/ochtend doet het internet het niet. Het lampje bij internet brandt rood. Ik heb al 2x de stekker eruit en weer erin gedaan, maar dat helpt helaas niet. Kunnen jullie me helpen? De klantenservice is gesloten vandaag vanwege hemelvaart.
Hier ook in Wageningen geen internet en rood lampje. Uiteraard alles geprobeerd mbt. Resetten. Wat kan ik verder doen? Lekker geregeld dat er geen enkele klantenservice aanwezig is..
Rode lampje internet brand op onze modem. Wifi brand wel groen, maar doet het dus niet. meerdere malen gereset , zonder resultaat. Iemand enig idee wat te doen?? medewerker heeft geen zin, is hemelvaartdag.
Het is weer niet mogelijk om emails van tele2 account op te halen met een client programma.Vreemd genoeg werkt de zonnet account wel Dus naar de webmail gegaan maar daar doet het ook niets. Het resultaat onderstaande afbeelding.
Zijn er op dit moment (zaterdag 1 mei 2021) problemen met smtp.tele2.nl. Geen bounces, geen errors, maar mail komt ook niet aan. Het gaat alleen om smtp. Pop werkt wel.
Graag zou ik door Tele2 willen laten onderzoeken waarom er op Heymanslaan (aangepast door moderator) Groningen al maanden zeer slecht wifi-bereik is. Alvast dank voor een snelle reactie! Michiel55
Hoi, Ik maak gebruik van Tele2 Internet en TV en gebruik hiervoor het prachtige modem TG789bvn. Echter heb ik bij dit kastje een aantal problemen ervaren. Een aantal concrete WiFi problemen:whatsapp video call werkt nooit over WiFi. verbinding valt weg bij connecten met het WiFi punt, verbinding hersteld bij schakelen naar 4G. Na een aantal aantal minuten PS4 gamen verbreekt verbinding met de gaming server. Over kabel gaat dit wel goed.Ook wat minder concrete zaken zoals matige WiFi dekking in mijn 50m2 appartement, haperende verbinding via WiFi tijdens zoomcalls (over de ethernet prima). Hiervoor heb ik wel eens contact opgenomen met de klantenservice van Tele2, de technische dienst heeft een lijnmeting gedaan (alles OK), een nieuwe (zelfde type) van het modem mogen ontvangen (probleem niet opgelost). Herkent iemand deze problemen en zijn hier oplossingen voor? Bij het laastste gesprek gaf de Tele2 medewerker aan dat het mij natuurlijk vrij staat zelf een WiFi router aan te schaffen e
Ik heb port forwarding ingesteld voor mijn minecraft server en met mijn ip als lan host werkt het niet alleen met mijn mac address en als ik een port checker doe dan zegt hij port gesloten en als mijn vriend probeert te connecten met de server doet hij het ook niet
Goedemiddag,Graag wil ik even mijn verhaal kwijt. Misschien dat iemand zich hierin herkent of op deze manier hoop ik mensen te waarschuwen en alert te zijn. Ik heb dit meegemaakt met Marktplaats. Ik ben de verkoper en verkocht iets op Marktplaats. Ene (deed zich voor als) Lynn Burgers en stuurde of ik haar een appje wilde sturen om zo makkelijker te communiceren. Ik deed dit en stuurde een appje. Ook haar profielfoto was samen met man en twee kinderen.(om het nog geloofwaardiger te maken) Toen stuurde ze mij dat ze vaker is opgelicht en stuurde een link of ik dit wilde invullen en daarna zou ze het bedrag overmaken. (Een link via Marktplaats/indentificeren) Heel naïef... Maar ik heb dit gedaan. De link geopend en ik moest ter controle mijn wifi invullen, en mijn pasnummer van mijn bankpas. (Achteraf gezien kan je jezelf wel een bord voor je kop slaan) Hoe kun je zo dom zijn? Te goed van vertrouwen op dat moment. Na het invullen van de gegevens kreeg ik een melding via Marktplaats dat d
Aangezien mijn oude topic is gesloten en Cas van tele 2 blijkbaar moeite heeft met lezen, zie de rode tekst, en wie heeft dat als het beste antwoord gegeven gezet? Een antwoord dat de vraag niet beantwoord. Medewerkers van tele 2 jullie mogen natuurlijk ook de inlog gegevens voor de modem geven aan mij via mail, dan kan ik die TG789bvn eruit gooien, T-mobile die nu het internet van tele2 regelt doet dit wel, maar omdat ik een oud abonnement heb kan het niet????Ik wil dus graag mijn fritzbox 7590 achter de MediaAccess TG789bvn,Ik heb dit topic gevonden:GEigen router achter het modem plaatsen, zinvol of onzin?( en veel meer natuurlijk ) Echter bij: Assign the public ip address of a connection to a lan device, krijg ik de melding:Internet over adsl : Not assigned and no compatible device foundInternet : Not assigned and no compatible device foundDe fritzbox zit aangesloten via de lan 1 poort van de Mediaaccess Tg789 naar de wan poort van de fritzboxHoe krijg ik de modem in dmz naar de fri
Beste mensen,Wij zijn zo ontzettend ontevreden over de internet snelheid + service vanuit Tele2 dat het pijn doen… we willen dan ook graag ons abonnement opzeggen. Dit kun je schijnbaar doen via de ‘MijnTele2’ omgeving? Echter komen we daar met geen koevoet in. Steeds als we in willen loggen krijgen we OF de melding dat we geen abonnement hebben (erg vreemd, we betalen er wel voor) of we krijgen de melding dat de login verkeerd is. Een nieuw wachtwoord opvragen lukt dan ook weer niet, zucht. Enfin, hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik a) via een makkelijke weg kan opzeggen en b) hoe ik ons account weer kan benaderen? Natuurlijk kan ik ook bellen, dat heb ik inmiddels al een paar keer gedaan. Dank en groet!
Waarom is het niet mogelijk om een gebruikersaccount aan te maken/ de mail van een bestaand gebruikersaccount te veranderen naar een adres met het format voornaam_achternaam+tele2@gmail.com. De ‘+’ wordt geblokkeerd, eveneens als een punt ‘.’. Deze characters maken het mogelijk om je mail in gmail automatisch te categoriseren. Normaal gezien wordt de '+’ of ‘.’ vóór de @ gewoon toegestaan volgens internationale standaarden.Waarom hebben jullie dit zo ingesteld?
Goedemorgen, In verband met verhuizing naar het buitenland heb ik een tijdje terug mijn Tele2 Internet abbonement opgezegd per 6 mei 2021. Het liep op die datum af, dus ik heb alleen even gebeld om te bevestigen dat ik niet wou verlengen en dat het echt op 6 mei afloopt. De telefoniste bevestigde dit en heeft het contract per die datum laten aflopen. Nu vroegen de nieuwe bewoners mij of ze het contract konden overnemen en dat vond ik prima. Ze hebben hiervoor zelf een formulier ingevuld en ik heb mijn benodigde gegevens naar hen gestuurd. Tot zover alles in orde. Nu ontving ik vorige week een bericht van de nieuwe bewoners dat ze een doos (geaddresseerd aan mij) hebben ontvangen van Tele2 waarin ze de oude modem moeten opsturen. Ik vermoed dat dit is omdat mijn contract endigt, maar er een miscommunicatie is geweest bij Tele2 over het feit dat de nieuwe bewoners het contract overnemen. Ik zit nu in het buitenland en heb geen idee wat ik moet doen. Het lijkt me dat dit per ongeluk is ge
Sinds een aantal weken hapert/stottert het tv beeld en loopt daarna dan soms vast. Heéél irritant, zeker als het gebeurt op een essentieel moment van de film of discussie oid. Kanaal verder zappen lost het dan weer op, maar echt irritant…Ik kom het ook tegen bij opnames die dan minutenlang haperen. Enige oplossing is dan doorspoelen.Voor een soortgelijke storing heb ik eerder een nieuwe voedingskabel ontvangen. Dat heeft een tijd geholpen. Nu is het weer dezelfde ellende.Graag een oplossing hiervoor.
Ik weet niet hoe lang het al aan de gang is want ik stuur niet zo vaak een mail naar een andere account die ik beheer, maar vandaag komen dus de mails, die ik verstuur van een cliënt email programma, via smtp poort 587 met verificatie van mijn @tele2.nl + wachtwoord, nergens aan.Ik heb meerdere progs geprobeerd maar niets werkt dus het probleem ligt bij Tele2.In het email programma staan ze dus wel als verzonden ! ! ! !Is de server waar ik op sta weer geblacklist?Kan iemand van Tele2 eens nagaan
Is het mogelijk om de DNS servers in de ZTE router aan te passen? Op basis van antwoorden op dit forum lijkt dit te kunnen, zie o.a. https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/dns-server-reageert-niet-meer-79410 Als ik echter inlog op mijn router, dan ziet het er niet naar uit dat de DNS kan aanpassen. Zie ik iets over het hoofd?
Goedemorgen,Ik wil een tweede TV gaan gebruiken. Nu maak ik voor mijn 1ste TV gebruik van 2 powerplugs (MT:2329) van Tele2. Kan ik voor mijn tweede TV een extra powerplug kopen of moet ik er hiervoor weer 2 nieuwekopen?
Lamp blijft knipperen bij status...
Goedemorgen, Ik zit nu sinds 2 dagen met het probleem dat mijn telefoons, tv ed geen ip adres meer kunnen ophalen.Gistermorgen begon het ineens, stekker uit de router gaf in eerste instantie de oplossing en gisteren hele dag goed. Dat wil zeggen gewoon tv, wifi enz..Vanmorgen weer hetzelfde verhaal, alleen nu helpt helemaal niks meer. Dus geen wifi (wel vol bereik en signaal) en geen tv.Blijft continu in beeld staan; kan ip adres niet ophalen.Het vreemde was wel dat gisteren alleen mijn vrouw met haar Huawei wel wifi had, maar ik, mijn zoon, tv dus allemaal niet.Ze is momenteel aan het werk, dus dat kan ik nu niet nagaan.Iemand nog een fantastische suggestie? MvgWout
Beste Tele2,mijn modem gaat niet meer aan en ik heb alles geprobeerd om hem aan te krijgen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.