Beste mensen,
Wij zijn zo ontzettend ontevreden over de internet snelheid + service vanuit Tele2 dat het pijn doen… we willen dan ook graag ons abonnement opzeggen. Dit kun je schijnbaar doen via de ‘MijnTele2’ omgeving? Echter komen we daar met geen koevoet in. Steeds als we in willen loggen krijgen we OF de melding dat we geen abonnement hebben (erg vreemd, we betalen er wel voor) of we krijgen de melding dat de login verkeerd is. Een nieuw wachtwoord opvragen lukt dan ook weer niet, zucht.
Enfin, hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik a) via een makkelijke weg kan opzeggen en b) hoe ik ons account weer kan benaderen? Natuurlijk kan ik ook bellen, dat heb ik inmiddels al een paar keer gedaan.
Dank en groet!
Bladzijde 1 / 1
Je kan niet in mijn tele2 opzeggen. Dat gaat gewoon even telefonisch met 1 maand opzegtermijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.