Skip to main content
beantwoord

Geen toegang tot MijnTele2 + internet abonnement opzeggen

  • 5 May 2021
  • 1 reactie
  • 81 x bekeken

Beste mensen,

Wij zijn zo ontzettend ontevreden over de internet snelheid + service vanuit Tele2 dat het pijn doen… we willen dan ook graag ons abonnement opzeggen. Dit kun je schijnbaar doen via de ‘MijnTele2’ omgeving? Echter komen we daar met geen koevoet in. Steeds als we in willen loggen krijgen we OF de melding dat we geen abonnement hebben (erg vreemd, we betalen er wel voor) of we krijgen de melding dat de login verkeerd is. Een nieuw wachtwoord opvragen lukt dan ook weer  niet, zucht. 

Enfin, hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik a) via een makkelijke weg kan opzeggen en b) hoe ik ons account weer kan benaderen? Natuurlijk kan ik ook bellen, dat heb ik inmiddels al een paar keer gedaan. 

Dank en groet!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je kan niet in mijn tele2 opzeggen. Dat gaat gewoon even telefonisch met 1 maand opzegtermijn.