Sinds deze nacht/ochtend doet het internet het niet. Het lampje bij internet brandt rood. Ik heb al 2x de stekker eruit en weer erin gedaan, maar dat helpt helaas niet. Kunnen jullie me helpen? De klantenservice is gesloten vandaag vanwege hemelvaart.
Je kunt ook nog proberen om de modem te resetten met het knopje dat met een stift ingedrukt moet worden. Dan houd je enkele seconden ingedrukt totdat de modem opnieuw gaat opstarten!
Anders zit er weinig anders op dan wachten tot morgenvroeg om de helpdesk te bellen.
In welke woonplaats is dit? Misschien zijn er meer mensen met storing in jouw omgeving.
Hier in Leiden helaas ook problemen. Sinds afgelopen nacht is de internet verbinding weggevallen op meerdere devices. Router lijkt wel een link status te hebben, maar geen PPPoE.
Dit gebeurde vorig jaar ook eens, en het duurde destijds een hele dag voordat het verholpen werd.
Kan iemand van Tele2 dit oppikken? Thanks! Herstarten modem helpt niet.
Dennis
Ik woon inderdaad ook in Leiden
Oh shit nu heb ik per ongeluk aangegeven dat mn vraag beantwoord is. Maar dat is dus niet zo, het werkt nog steeds niet.
Even nieuwe topic aanmaken, dan post ik daar ook even met je mee?
Ja is goed, ik kan het antwoord niet ongedaan maken namelijk.
Hier staat nu een melding:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.