beantwoord

Internet werkt niet

  • 13 May 2021
  • 6 reacties
  • 1537 x bekeken

Sinds deze nacht/ochtend doet het internet het niet. Ik woon in Leiden. Het lampje bij internet brandt rood. Ik heb al 2x de stekker eruit en weer erin gedaan, maar dat helpt helaas niet. Router reset ook niet. Kunnen jullie me helpen? De klantenservice is gesloten vandaag vanwege hemelvaart.

icon

Beste antwoord door Sogeking 13 May 2021, 11:42

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Hier in Leiden helaas ook problemen, dus waarschijnlijk een storing. Sinds afgelopen nacht is de internet verbinding weggevallen op meerdere devices. Mijn modem

lijkt wel een link status te hebben, maar geen PPPoE. 

Dit gebeurde vorig jaar ook eens, en het duurde destijds een hele dag voordat het verholpen werd.

Kan iemand van Tele2 dit oppikken? Thanks! Herstarten modem helpt niet.

Dennis

Ik woon ook in Leiden….. Zelfde probleem; vanochtend al 3x het modem opnieuw opgestart, nog steeds geen internet, geen TV, geen vaste telefoon verbinding. De klantenservice is dicht.

Ik kon hier nu alleen komen door mijn werk-telefoon (niet-Tele2) te gebruiken.

Zelfde probleem. Ook in Leiden. Modem werkt niet ook na paar keer herstarten met wat tijd ertussen enzo. Aangezien ik mijn muziek altijd via internet luister dus ook geen muziek... fijne feestdag allemaal 

Daarbij wil ik er aan toevoegen dat de chatbot zeer frusterend en nutteloos was.

Ik kreeg net dit door via de chat: Ja, we zijn ervan op de hoogte. We krijgen deze meldingen net via de chat binnen (zijn sinds 10.00 uur open). We gaan dit direct allemaal signaleren en ik hoop dat het heel snel wordt opgelost.

Reputatie 3

Er staat nu wel een melding online: 
 

 

Het lijkt te zijn opgelost. Thanks Tele2. 

Reageer